Komunikacja 360°. Jak zrozumieć i być zrozumianym?
Teraz 50% taniej
Komunikacja to sztuka, którą każdy z nas praktykuje każdego dnia – i choć wydaje się tak naturalna jak oddychanie, to w istocie jest skomplikowaną grą, w której reguły często są dla nas zagadką. Nie jest tajemnicą, że kompetencje komunikacyjne to klucz do sukcesu w każdym aspekcie życia. Czy to w domowym zaciszu, czy w profesjonalnych przestrzeniach – skuteczne komunikowanie własnych granic i potrzeb, to fundament zdrowych relacji.
Moi Drodzy, przedstawiam Wam szkolenie, które jest jak mapa do skarbu – pomoże Wam odkryć klucz do języka, który jest rozumiany przez każdego, niezależnie od sytuacji. Zapomnijcie o urazach z powodu niezrozumienia, stresie z przejmowania zadań ponad siły, czy wypaleniu zaniedbując własne potrzeby. W naszym szkoleniu nauczycie się, jak komunikować się asertywnie, by Wasza samoocena rosła, a decyzje były dokonywane świadomie i autonomicznie.
Nieskomunikowane potrzeby to droga do zależności, a unikanie konfliktów – to prosta ścieżka do nierozwiązanych problemów. Zapraszam Was do szkoły życia, w której asertywność stanie się Waszym najlepszym sprzymierzeńcem.
Inwestycja w kompetencje komunikacyjne to najlepsza inwestycja, jaką możecie zrobić dla siebie. I obiecuję Wam – na naszym szkoleniu zyskacie narzędzia, które otworzą przed Wami nowe drzwi, za którymi czeka zrozumienie, szacunek i sukces.
Dlaczego warto zainwestować w kurs o mistrzowskiej komunikacji?
Zrozum innych ludzi.
Dowiedz się co kryje się za komunikatem, który wypowiadamy lub słyszymy. Wejdź w buty innej osoby i zrozum jej punkt widzenia oraz intencje. Naucz się przypisywać dobre intencje, żeby uniknąć nieporozumień i zranień. Naucz się empatycznie słuchać, żeby zrozumieć drugiego człowieka i konstruktywnie zareagować na jego komunikat, a nie czuć się urażonym lub doprowadzać do spięć. Dowiedz się jak filtrować informacje, które do nas docierając, żeby reagować tylko na to co prawdziwe, identyfikować życzliwości użyteczność komunikatu.Dowiedz się co tak naprawdę komunikują ludzie
Ludzie komunikują swoje potrzeby i wartości, ale najczęściej robią to nieświadomie. Jeśli nie zrozumiesz swoich wartości i potrzeb nie będziesz rozumieć tego u innych. Dlatego nauczymy Cię jak rozpoznawać wartości i potrzeby oraz je komunikować.Rozpoznaj emocje swoje i rozmówcy i dowiedz się co one mówią
Jeśli chcesz skutecznie komunikować co się z Tobą dzieje, jak również rozumieć co dzieje się z Twoim rozmówcą musisz nauczyć się rozpoznawać emocje. Dowiesz się z czego wynikają stany emocjonalne. Nauczysz się rozpoznawać emocje oraz co nam mówią, żebyś mógł w konstruktywny sposób to zmienić i później komunikować. Dowiesz się również jak możemy regulować nasze emocje.Dowiedz się, gdzie ukrywa się złość, która niszczy relacje
Jeśli nasze granice zostają przekroczone lub nasze potrzeby nie są zaspokojone pojawia się frustracja, która może z czasem prowadzić do złości. Dowiesz się jak dochodzi do tego, że pojawia się złość, jakie formy może przyjąć i jak ją konstruktywnie wyrazić. Jeśli nie nauczysz się tego robić to złość się skumuluje i znajdzie ujście w przemocy lub biernej agresji. A chyba nie chcesz do tego doprowadzić?Naucz się komunikować swoje potrzeby, wartości i emocje
Dowiesz się w jakie role wchodzisz w komunikacji i jak wejść w rolę dorosłego, która prowadzi do zdrowych relacji. Poznasz trzy style komunikacji i naucz się jedynego właściwego – komunikacji asertywnej. Nauczysz się komunikować emocje, wartości i potrzeby tak, żeby robić to skutecznie, a przy tym nie ranić drugiej osoby i nie popsuć relacji.Naucz się prosić i odmawiać bez poczucia winy
Czy potrafisz poprosić o wsparcie, kiedy tego potrzebujesz? Jeśli nie, to zidentyfikujemy z czego to wynika i nauczysz się wyrażać swoje prośby, żeby zabrzmiały jak prośba, a nie żądanie. Dowiesz się jak odmawiać, żeby druga osoba poczuła się zaopiekowana, ale również kiedy nie możesz sobie na to pozwolić i jak wówczas zadbać o relację. Dowiesz się również jak nie reagować z poczucia winy i mimo trudnych sytuacji nie popsuć więzi z drugim człowiekiem.
Dla kogo jest ten kurs?
Ten kurs jest przeznaczony dla każdego, kto współpracuje z innymi ludźmi (współpracownikami z zespołu, innymi zespołami, klientami, dostawcami, szefem, podwładnym, w rodzinie, w grupach zainteresowań, …). Jest dedykowany dla osób, które chciałyby skutecznie osiągać swoje cele, a przy tym nie tracić ważnych dla siebie ludzi.
Czego dowiesz się w trakcie kursu?
Budowa empatii i przyjmowanie perspektywy innych
Dowiesz się jak w praktyce popatrzeć z perspektywy innych osób. Zobaczysz, że tylko przyjęcie różnych perspektyw zagwarantuje obiektywną ocenę sytuacji i zmniejsza stres. Dowiesz się jak rozwijać empatię, żeby budować głębokie relacje.
Motywatory działania
Skupimy się na głębokim zrozumieniu indywidualnych wartości życiowych i potrzeb, które są kluczowymi czynnikami motywującymi ludzkie działania. Uczestnicy odkryją, jak zidentyfikować swoje osobiste wartości i potrzeby oraz jak te elementy wpływają na ich codzienne decyzje i motywację do działania.
Zrozumienie emocji
Bruce Lee powiedział "Ten kto rządzi twoimi emocjami, rządzi tobą". Dlatego dowiesz się z czego wynikają Twoje i innych emocje i co się za nimi kryje. Dowiesz się jak wpływa na życie myślenie pozytywne i negatywne. Poznasz błędy poznawcze. Nauczysz się jak w prosty sposób zmienić sposób myślenia i przestać przeżywać nieprzyjemne emocje. Nauczysz się wyrażać emocje w sposób, który nie rani innych, odmawiać, stawiać granice, komunikować swoje potrzeby.
Komunikacja asertywna
Poznasz style komunikacji i nauczysz się je rozpoznawać u innych. Dowiesz się jak zmiana interpretacji intencji zmienia komunikację o 360°. Dowiesz się jak prowadzić nieagresywną komunikację asertywną, która pozwala osiągać Ci cele. Poznasz style słuchania i dowiesz się jak prowadzić konstruktywną i skuteczną rozmowę i udzielić informacji zwrotnej, która konstruuje przyszłość i każdy z przyjemnością jej wysłucha.
Co dostajesz?
- Pakiet 15 video (4 godziny)
- Zrozumienie perspektywy drugiej osoby
- Interpretacja
- 3 różne spojrzenia na jedną kwestię
- Słuchanie empatyczne
- Wartości życiowe
- Potrzeby
- Emocje i ich źródła
- Gdzie ukryta jest złość?
- Regulacja emocji
- Jakie role przyjmujesz w komunikacji?
- 3 style komunikowania się
- Komunikacja asertywna
- Proszenie
- Odmawianie
- Jak nie reagować z poczucia winy?
- Materiały przydatne w trakcie szkolenia:
- Zeszyt ćwiczeń (29 stron)
- Lista wartości
- Lista wartości Schwartza
- Lista potrzeb
- Dostęp do platformy kursowej na okres 12 m-cy
- Materiały dostosowane do Twojego tempa: Dostęp do treści w formatach zrozumiałych i dostosowanych do Twojego tempa pracy. Opanuj kluczowe umiejętności bez względu na swój harmonogram.
- Eksperckie wskazówki od praktyków: Skorzystaj z praktycznych porad doświadczonych profesjonalistów, którzy już odnieśli sukces w zarządzaniu i doskonale znają kluczowe wyzwania.
- Praktyczne przykłady: Ucz się poprzez praktyczne zastosowanie wiedzy.
- Język: polski
Program 4 modułów merytorycznych
Komunikacja 360°. Jak zrozumieć i być zrozumianym?
– dostajesz 4 moduły merytoryczne.
Kurs jest jednym ze szkoleń prowadzonych w ramach Akademii Mistrzów Efektywności oraz mentoringów. W ramach naszej oferty zyskujesz dostęp w cenie niższej o 50%. Zobacz główne zagadnienia poruszane w trakcie kursu.
Naucz się patrzeć na świat oczami innych ludzi, żeby budować lepsze relacje, zabezpieczyć się przed zranieniem i dobrze się czuć:
- Zrozumienie perspektywy drugiej osoby
- Interpretacja
- 3 różne spojrzenia na jedną kwestię
- Słuchanie empatyczne
Dowiedz się co tak naprawdę komunikują ludzie. Poznaj swoje wartości życiowe i potrzeby. Gdy zrozumieć swoje potrzeby i wartości, będziesz rozumiał, ze inni też mają do nich prawo i nauczysz się je rozpoznawać w komunikacji.
- Wartości życiowe
- Potrzeby
Jeśli chcesz skutecznie komunikować co się z Tobą dzieje, jak również rozumieć co dzieje się z Twoim rozmówcą musisz nauczyć się rozpoznawać emocje. Dowiedz się z czego wynikają stany emocjonalne. Naucz się rozpoznawać emocje oraz co nam mówią, żebyś mógł w konstruktywny sposób to zmienić i później komunikować (ale to w kolejnym module). I bardzo ważny temat – dowiedz się jak dochodzi do tego, że pojawia się złość, jakie formy może przyjąć i jak ją konstruktywnie wyrazić. Dowiedz się również jak możemy regulować nasze emocje.
- Emocje i ich źródła
- Gdzie ukryta jest złość?
- Regulacja emocji
Dowiedz się w jakie role wchodzisz w komunikacji i jak wejść w rolę dorosłego, która prowadzi do zdrowych relacji. Poznaj trzy style komunikacji i naucz się jedynego właściwego – komunikacji asertywnej. Naucz się wyrażać swoje potrzeby, wartości i emocje. Naucz się prosić, odmawiać i nie czuć poczucia winy.
- Jakie role przyjmujesz w komunikacji?
- 3 style komunikowania się
- Komunikacja asertywna
- Proszenie
- Odmawianie
- Jak nie reagować z poczucia winy?
Przykładowe referencje
Nie musisz nam wierzyć. Sprawdź jak inni oceniają nasze kompetencje.
Program dostarczył mi najnowszej wiedzy na temat zarządzania wielopokoleniowymi i wielokulturowymi zespołami, co jest nieocenione w mojej codziennej pracy z międzynarodowymi klientami. W Akademii Mistrzów Efektywności rozwinąłem kompetencje społeczne, nauczyłem się w nowoczesny sposób wdrażać strategię stosując OKRy, poznałem tajniki działania i usprawniania efektywnych zespołów, które działają zwinnie. Wiem, jak budować mikro i makro kulturę oraz organizować pracę organizacji wokół doświadczenia klienta i optymalizować przepływ pracy i procesy. Akademia wyposażyła mnie w nowoczesne kompetencje i narzędzia menadżera, których skuteczność odczułem w pracy zawodowej. To doświadczenie było dla mnie inspirujące i praktyczne zarazem.
Gorąco polecam Akademię Mistrzów Efektywności wszystkim menedżerom.
Uzyskaliśmy dużo większą efektywność organizacji. Przez 10 lat od wdrożenia nasza firma urosła kilkukrotnie, a operacje są realizowane podobnym zespołem ze strony systemu. Odkryliśmy ukryty potencjał naszej firmy.
Polecam Pana Roberta Wojtachnika jako wysokiej klasy eksperta od transformacji cyfrowej i doskonalenia procesów, jeśli chcesz, by twój biznes zyskał technologiczne turbodoładowanie. Współpraca z Robertem to dobre relacje, sprawdzone narzędzia, dobre pomysły oraz energia do działania.
Dlaczego teraz?
Nie przegap tej unikalnej szansy na rozwój swoich kompetencji komunikacyjnych! Inwestuj w siebie już teraz, zdobywając wiedzę, która przyniesie natychmiastowe korzyści.
Kup teraz za 137 zł i zainwestuj w swój sukces!
Jest to oferta specjalna z obniżką aż 50% taniej! Zainwestuj 137 zł zamiast 274 zł.
Odkryj, jak mistrzowska komunikacja może przekształcić Twoje relacje (i prywatne i zawodowe) i zaprowadzić Cię na szczyt.
- Zwiększ swoją wartość rynkową: Zdobądź unikalne umiejętności, które sprawią, że staniesz się cenniejszym liderem i menadżerem – będziesz skuteczniej komunikował się w zespole i między zespołami.
- Buduj lepsze relacje: Lepsza komunikacja to lepsze relacje i mocniejsze więzi. Zdobyte umiejętności poprawią Twoje relacje z przyjacielem, mężem/żoną/partnerem/partnerką dzięki lepszej komunikacji. Nauczysz się jak słuchać empatycznie, szukać dobrej intencji, rozpoznawać emocje bliskich osób, komunikować swoje potrzeby i emocje, prosić i odmawiać bez poczucia winy.
- Skuteczne osiąganie celów: Lepsza komunikacja to właściwa identyfikacja tego co chcesz osiągnąć, o czym musisz porozmawiać i w jaki sposób zrobić to skutecznie, czyli tak, żeby osiągnąć swoje cele.
- Lepsze emocje: Jeśli zidentyfikujesz emocje oraz co się za nimi kryje i nauczysz się je komunikować oraz stawiać granice to już nigdy nie będziesz czuł się tak, jak nie chcesz.
Kup teraz i zacznij rozwiązywać problemy komunikacyjne już dziś! Zdobądź sekretne rozwiązania z wyjątkowym bonusem!
Komunikacja 360°.
Jak zrozumieć i być zrozumianym?
Kurs video
-
Oszczędzasz 50% tj. 137 zł
-
Pakiet video 15 nagrań (4 godziny)
-
Dostęp do platformy szkoleniowej przez 12 m-cy
-
Materiały szkoleniowe (zeszyt ćwiczeń, lista wartości, lista wartości Schwartza, lista potrzeb) w formie pdf