fbpx
Plecy

Komunikacja 360°. Jak zrozumieć i być zrozumianym?
Teraz 50% taniej

Komunikacja to sztuka, którą każdy z nas praktykuje każdego dnia – i choć wydaje się tak naturalna jak oddychanie, to w istocie jest skomplikowaną grą, w której reguły często są dla nas zagadką. Nie jest tajemnicą, że kompetencje komunikacyjne to klucz do sukcesu w każdym aspekcie życia. Czy to w domowym zaciszu, czy w profesjonalnych przestrzeniach – skuteczne komunikowanie własnych granic i potrzeb, to fundament zdrowych relacji.

Moi Drodzy, przedstawiam Wam szkolenie, które jest jak mapa do skarbu – pomoże Wam odkryć klucz do języka, który jest rozumiany przez każdego, niezależnie od sytuacji. Zapomnijcie o urazach z powodu niezrozumienia, stresie z przejmowania zadań ponad siły, czy wypaleniu zaniedbując własne potrzeby. W naszym szkoleniu nauczycie się, jak komunikować się asertywnie, by Wasza samoocena rosła, a decyzje były dokonywane świadomie i autonomicznie.

Nieskomunikowane potrzeby to droga do zależności, a unikanie konfliktów – to prosta ścieżka do nierozwiązanych problemów. Zapraszam Was do szkoły życia, w której asertywność stanie się Waszym najlepszym sprzymierzeńcem.

Inwestycja w kompetencje komunikacyjne to najlepsza inwestycja, jaką możecie zrobić dla siebie. I obiecuję Wam – na naszym szkoleniu zyskacie narzędzia, które otworzą przed Wami nowe drzwi, za którymi czeka zrozumienie, szacunek i sukces.

LogotypDP.png

Dlaczego warto zainwestować w kurs o mistrzowskiej komunikacji?

  1. Zrozum innych ludzi. 
    Dowiedz się co kryje się za komunikatem, który wypowiadamy lub słyszymy. Wejdź w buty innej osoby i zrozum jej punkt widzenia oraz intencje. Naucz się przypisywać dobre intencje, żeby uniknąć nieporozumień i zranień. Naucz się empatycznie słuchać, żeby zrozumieć drugiego człowieka i konstruktywnie zareagować na jego komunikat, a nie czuć się urażonym lub doprowadzać do spięć. Dowiedz się jak filtrować informacje, które do nas docierając, żeby reagować tylko na to co prawdziwe,  identyfikować życzliwości użyteczność komunikatu.

  2. Dowiedz się co tak naprawdę komunikują ludzie
    Ludzie komunikują swoje potrzeby i wartości, ale najczęściej robią to nieświadomie. Jeśli nie zrozumiesz swoich wartości i potrzeb nie będziesz rozumieć tego u innych. Dlatego nauczymy Cię jak rozpoznawać wartości i potrzeby oraz je komunikować.

  3. Rozpoznaj emocje swoje i rozmówcy i dowiedz się co one mówią
    Jeśli chcesz skutecznie komunikować co się z Tobą dzieje, jak również rozumieć co dzieje się z Twoim rozmówcą musisz nauczyć się rozpoznawać emocje. Dowiesz się z czego wynikają stany emocjonalne. Nauczysz się rozpoznawać emocje oraz co nam mówią, żebyś mógł w konstruktywny sposób to zmienić i później komunikować. Dowiesz się również jak możemy regulować nasze emocje.

  4. Dowiedz się, gdzie ukrywa się złość, która niszczy relacje
    Jeśli nasze granice zostają przekroczone lub nasze potrzeby nie są zaspokojone pojawia się frustracja, która może z czasem prowadzić do złości. Dowiesz się jak dochodzi do tego, że pojawia się złość, jakie formy może przyjąć i jak ją konstruktywnie wyrazić. Jeśli nie nauczysz się tego robić to złość się skumuluje i znajdzie ujście w przemocy lub biernej agresji. A chyba nie chcesz do tego doprowadzić?

  5. Naucz się komunikować swoje potrzeby, wartości i emocje
    Dowiesz się w jakie role wchodzisz w komunikacji i jak wejść w rolę dorosłego, która prowadzi do zdrowych relacji. Poznasz trzy style komunikacji i naucz się jedynego właściwego – komunikacji asertywnej. Nauczysz się komunikować emocje, wartości i potrzeby tak, żeby robić to skutecznie, a przy tym nie ranić drugiej osoby i nie popsuć relacji. 

  6. Naucz się prosić i odmawiać bez poczucia winy
    Czy potrafisz poprosić o wsparcie, kiedy tego potrzebujesz? Jeśli nie, to zidentyfikujemy z czego to wynika i nauczysz się wyrażać swoje prośby, żeby zabrzmiały jak prośba, a nie żądanie. Dowiesz się jak odmawiać, żeby druga osoba poczuła się zaopiekowana, ale również kiedy nie możesz sobie na to pozwolić i jak wówczas zadbać o relację. Dowiesz się również jak nie reagować z poczucia winy i mimo trudnych sytuacji nie popsuć więzi z drugim człowiekiem. 

LogotypDP

Dla kogo jest ten kurs?

Ten kurs jest przeznaczony dla każdego, kto współpracuje z innymi ludźmi (współpracownikami z zespołu, innymi zespołami, klientami, dostawcami, szefem, podwładnym, w rodzinie, w grupach zainteresowań, …). Jest dedykowany dla osób, które chciałyby skutecznie osiągać swoje cele, a przy tym nie tracić ważnych dla siebie ludzi.

LogotypDP

Czego dowiesz się w trakcie kursu?

Budowa empatii i przyjmowanie perspektywy innych

Dowiesz się jak w praktyce popatrzeć z perspektywy innych osób. Zobaczysz, że tylko przyjęcie różnych perspektyw zagwarantuje obiektywną ocenę sytuacji i zmniejsza stres. Dowiesz się jak rozwijać empatię, żeby budować głębokie relacje.

Motywatory działania

Skupimy się na głębokim zrozumieniu indywidualnych wartości życiowych i potrzeb, które są kluczowymi czynnikami motywującymi ludzkie działania. Uczestnicy odkryją, jak zidentyfikować swoje osobiste wartości i potrzeby oraz jak te elementy wpływają na ich codzienne decyzje i motywację do działania.

Zrozumienie emocji

Bruce Lee powiedział "Ten kto rządzi twoimi emocjami, rządzi tobą". Dlatego dowiesz się z czego wynikają Twoje i innych emocje i co się za nimi kryje. Dowiesz się jak wpływa na życie myślenie pozytywne i negatywne. Poznasz błędy poznawcze. Nauczysz się jak w prosty sposób zmienić sposób myślenia i przestać przeżywać nieprzyjemne emocje. Nauczysz się wyrażać emocje w sposób, który nie rani innych, odmawiać, stawiać granice, komunikować swoje potrzeby.

Komunikacja asertywna

Poznasz style komunikacji i nauczysz się je rozpoznawać u innych. Dowiesz się jak zmiana interpretacji intencji zmienia komunikację o 360°. Dowiesz się jak prowadzić nieagresywną komunikację asertywną, która pozwala osiągać Ci cele. Poznasz style słuchania i dowiesz się jak prowadzić konstruktywną i skuteczną rozmowę i udzielić informacji zwrotnej, która konstruuje przyszłość i każdy z przyjemnością jej wysłucha.

LogotypDP

Co dostajesz?

  • Pakiet 15 video (4 godziny)
    • Zrozumienie perspektywy drugiej osoby
    • Interpretacja
    • 3 różne spojrzenia na jedną kwestię
    • Słuchanie empatyczne
    • Wartości życiowe
    • Potrzeby
    • Emocje i ich źródła
    • Gdzie ukryta jest złość?
    • Regulacja emocji
    • Jakie role przyjmujesz w komunikacji?
    • 3 style komunikowania się
    • Komunikacja asertywna
    • Proszenie
    • Odmawianie
    • Jak nie reagować z poczucia winy?
  • Materiały przydatne w trakcie szkolenia:
    • Zeszyt ćwiczeń (29 stron)
    • Lista wartości
    • Lista wartości Schwartza
    • Lista potrzeb
  • Dostęp do platformy kursowej na okres 12 m-cy
  • Materiały dostosowane do Twojego tempa: Dostęp do treści w formatach zrozumiałych i dostosowanych do Twojego tempa pracy. Opanuj kluczowe umiejętności bez względu na swój harmonogram.
  • Eksperckie wskazówki od praktyków: Skorzystaj z praktycznych porad doświadczonych profesjonalistów, którzy już odnieśli sukces w zarządzaniu i doskonale znają kluczowe wyzwania.
  • Praktyczne przykłady: Ucz się poprzez praktyczne zastosowanie wiedzy.
  • Język: polski
Mockupy przykładowych lekcji video w kursie
LogotypDP.png

Program 4 modułów merytorycznych

Komunikacja 360°. Jak zrozumieć i być zrozumianym?
– dostajesz 4 moduły merytoryczne
.
Kurs jest jednym ze szkoleń prowadzonych w ramach Akademii Mistrzów Efektywności oraz mentoringów. W ramach naszej oferty zyskujesz dostęp w cenie niższej o 50%. Zobacz główne zagadnienia poruszane w trakcie kursu.

Naucz się patrzeć na świat oczami innych ludzi, żeby budować lepsze relacje, zabezpieczyć się przed zranieniem i dobrze się czuć:

  • Zrozumienie perspektywy drugiej osoby
  • Interpretacja
  • 3 różne spojrzenia na jedną kwestię
  • Słuchanie empatyczne

Dowiedz się co tak naprawdę komunikują ludzie. Poznaj swoje wartości życiowe i potrzeby. Gdy zrozumieć swoje potrzeby i wartości, będziesz rozumiał, ze inni też mają do nich prawo i nauczysz się je rozpoznawać w komunikacji.

  • Wartości życiowe
  • Potrzeby

Jeśli chcesz skutecznie komunikować co się z Tobą dzieje, jak również rozumieć co dzieje się z Twoim rozmówcą musisz nauczyć się rozpoznawać emocje. Dowiedz się z czego wynikają stany emocjonalne. Naucz się rozpoznawać emocje oraz co nam mówią, żebyś mógł w konstruktywny sposób to zmienić i później komunikować (ale to w kolejnym module). I bardzo ważny temat – dowiedz się jak dochodzi do tego, że pojawia się złość, jakie formy może przyjąć i jak ją konstruktywnie wyrazić. Dowiedz się również jak możemy regulować nasze emocje.

  • Emocje i ich źródła
  • Gdzie ukryta jest złość?
  • Regulacja emocji

Dowiedz się w jakie role wchodzisz w komunikacji i jak wejść w rolę dorosłego, która prowadzi do zdrowych relacji. Poznaj trzy style komunikacji i naucz się jedynego właściwego – komunikacji asertywnej. Naucz się wyrażać swoje potrzeby, wartości i emocje. Naucz się prosić, odmawiać i nie czuć poczucia winy.​

  • Jakie role przyjmujesz w komunikacji?
  • 3 style komunikowania się
  • Komunikacja asertywna
  • Proszenie
  • Odmawianie
  • Jak nie reagować z poczucia winy?

Przykładowe referencje

Nie musisz nam wierzyć. Sprawdź jak inni oceniają nasze kompetencje.

Z przyjemnością wystawiam referencję dla Akademii Mistrzów Efektywności po moim udziale w programie. Dzięki Akademii zdobyłem wiedzę i umiejętności, które zdecydowanie zwiększyły moją skuteczność jako Global Account Manager dla Shell.
Program dostarczył mi najnowszej wiedzy na temat zarządzania wielopokoleniowymi i wielokulturowymi zespołami, co jest nieocenione w mojej codziennej pracy z międzynarodowymi klientami. W Akademii Mistrzów Efektywności rozwinąłem kompetencje społeczne, nauczyłem się w nowoczesny sposób wdrażać strategię stosując OKRy, poznałem tajniki działania i usprawniania efektywnych zespołów, które działają zwinnie. Wiem, jak budować mikro i makro kulturę oraz organizować pracę organizacji wokół doświadczenia klienta i optymalizować przepływ pracy i procesy. Akademia wyposażyła mnie w nowoczesne kompetencje i narzędzia menadżera, których skuteczność odczułem w pracy zawodowej. To doświadczenie było dla mnie inspirujące i praktyczne zarazem.
Gorąco polecam Akademię Mistrzów Efektywności wszystkim menedżerom.
Jarosław Matyjaszek
Managing Director ORTEC CE
Pan Robert 10 lat temu pomógł nam przygotować projekt cyfryzacji kluczowej gałęzi naszej firmy i kierował wdrożeniem systemu obsługującego procesy transportowe i dystrybucyjne, które zapewniają firmie przychody i dostarczają wartość dla klientów. Zastąpiliśmy kilka rozproszonych systemów rozwiązaniem zintegrowanym, a usprawniając procesy oferujemy klientom nowoczesne usługi w nowoczesnych kanałach.
Uzyskaliśmy dużo większą efektywność organizacji. Przez 10 lat od wdrożenia nasza firma urosła kilkukrotnie, a operacje są realizowane podobnym zespołem ze strony systemu. Odkryliśmy ukryty potencjał naszej firmy.
Polecam Pana Roberta Wojtachnika jako wysokiej klasy eksperta od transformacji cyfrowej i doskonalenia procesów, jeśli chcesz, by twój biznes zyskał technologiczne turbodoładowanie. Współpraca z Robertem to dobre relacje, sprawdzone narzędzia, dobre pomysły oraz energia do działania.
Piotr Ruszecki
Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu Hellmann Worldwide Logistics Polska
Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, to organizacja młoda powstała w styczniu 2022 roku z połączenia pięciu Instytutów, a jednocześnie organizacja z wieloletnimi tradycjami kształtowanymi w odrębnych organizacjach. Ogromne wyzwanie, aby na bazie różnorodności zespołu zatrudniającego ponad 650 pracowników budować spójność. A jednak! Podjęliśmy to wyzwanie i dzięki wsparciu Roberta Wojtachnika z Digital Passion w poprowadzeniu warsztatów w naszej organizacji udało nam się zdiagnozować kulturę, określić wartości spójne dla wszystkich łączonych Instytutów i określić nasze przewagi biznesowe i mocne strony. Nową kulturę zdefiniowaliśmy pracując w Design Thinking, wychodząc naprzeciw wyzwaniom strategicznym i potrzebom naszych interesariuszy. Warsztaty przebiegły bardzo kreatywnie i merytorycznie. Ich wynikiem jest zdefiniowanie naszych wartości i ich wspólnego rozumienia. Określiliśmy również atrybuty kultury, czyli zachowania, które będziemy wdrażać w organizacji. To świetny materiał do budowy Culture Book. Robert – bardzo dziękujemy za Twój wkład w rozwój naszej organizacji!
Krystyna Sawczuk​
Dyrektor HR, Łukasiewicz​
Z panem Robertem miałem okazję pracować przez pewien czas podczas projektu w mojej organizacji. To był fantastyczny czas. Samo wprowadzenie i szkolenie w Agile było wielką przyjemnością i pomimo braku mojej wiedzy i doświadczenia w pracy tą metoda, dzięki fantastycznym zdolnościom, profesjonalnym podejściem, łatwością w "otwieraniu ludzi" na nowości, wprowadził mnie na nowe ścieżki nie tylko wiedzy ale i kariery. Przechodząc później do wielogodzinnych i czasem nurzących wydawać by się mogło dyskusji nad procesami, potrafił w chwilach zwątpienia i swoistych blokad potrafił tchnąć ducha, który otwierał umysł i wydobywał z człowieka kolejne pokłady zaangażowania, zapału oraz mobilizacji i chęci działania. Czas spędzony z Panem Robertem otworzył mój umysł na nowości i chęć poszukiwania nowych czasem nieoczywistych rozwiązań problemów. Silna chęć stworzenie "czegoś" dobrego dla klienta, jest u pana Roberta wrodzonym darem, który z nieograniczoną wiedzą, bogatym doświadczeniem w efekcie daje drugie życie procesom biznesowym ale już w nowej zoptymalizowanej, cyfrowej odsłonie. Transformacje, optymalizacje, korekty procesów przeprowadzone wspólnie z panem Robertem dały naprawdę ponadprzeciętne osiągniecia, a mnie osobiście pozwoliły zobaczyć nowy świat biznesu i procesów.
Łukasz Kluczewski
Dyrektor Logistyki, Saria Polska
Mialem przyjemność korzystać z kilku platform szkoleniowych. Musze przyznać, że Akademia Mistrzów Efektywności zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Kursy, Mentoringi, Warsztaty, Webinary do tego liczne inicjatywy: Power-Up Poniedziałek, Wirtualna Kawka, Spotkania live Wszystko tworzy spójną całość, spotkania naładowane wiedzą i pozytywną energią. Polecam wszystkim, którzy chcą odświeżyć lub pogłębić swoja wiedzę w obszarze Zarządzania.
Adrian Szelejewski
Team Leader, INGKA Business Service Center
To świetny program, który odkrywa wiele tajników technik zarządzania i organizacji pracy, prowadzących oczywiście do większej efektywności. Program szkoleniowy Akademia Mistrzów Efektywności gorąco polecam wszystkim pracownikom, kierownikom, jak również członkom zarządów organizacji, zwłaszcza tych, w których zarządzanie zorientowane jest na zwinność, oraz konsultantom doradzającym w sprawach organizacji pracy. Przekazywana wiedza jest uniwersalna i z pewnością zbuduje w uczestnikach świadomość odpowiedniego efektu organizacyjnego tak potrzebną do osiągania sukcesów w dzisiejszym niełatwym otoczeniu biznesowym.
Jarosław Żak-Brodalko
Chief Enterprise Architect, Linux Polska
Miałem przyjemność ściśle współpracować z Panem Robertem Wojtachnikiem podczas wdrożenia aplikacji do optymalizacji procesów logistycznych SKY Logic. Przygotowanie oraz w pełni profesjonalne podejście Pana Roberta oraz całego jego teamu sprawiło, że aplikacja napisana od początku do końca dla naszych potrzeb- logistyki paliw płynnych została wdrożona i uruchomiona w ekspresowym czasie 6-ciu m-cy. Jak do tej pory był to najlepiej zorganizowany projekt w jakim miałem okazję uczestniczyć. Gorąco polecam, a Panu Robertowi serdecznie dziękuję !
Marcin Fidler
Dyrektor Logistyki, Orlen Paliwa
Z przyjemnością piszę to polecenie. Pan Robert to wyjątkowy mentor i partner w biznesie. Potrafi w zgrabny sposób łączyć wiedzę merytoryczną, doświadczenie i profesjonalizm z pełną gamą umiejętności miękkich, połączenie to pozwala realizować cele postawione współpracy. Dynamika oraz kultura osobista pomagają "dowozić" trudne projekty w dobrej atmosferze. Polecam!
Łukasz Komorniczak
Project Manager, Fiege
Dlaczego polecam Roberta? Bo wskazał mi praktyczne rozwiązania, które przełożą się na zwiększenie efektywności. Robert potrafi spojrzeć z innej perspektywy i pomóc w rozwoju firmy. Robert jest niezwykle kompetentny.
Filip Woźniakowski
Właściciel
Mogę polecić usługi wszystkim firmom, które chciałyby wprowadzić swoją organizację na wyższy poziom efektywności, zaplanować wygrywającą strategię i efektywnie ją wdrożyć wprowadzając nowoczesny zwinny system zarządzania.
Witold Antosiewicz
Ekspert tworzenia relacji biznesowych
Robert zna się na strategii, nowoczesnych systemach zarządzania, tworzeniu bardzo efektywnych modeli operacyjnych, projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych. Kontakt z nim rozwiązuje największe problemy przedsiębiorstw oraz całkowicie zmienia spojrzenie na operacyjną część biznesu. Czytelniku tej rekomendacji, życzę Ci doświadczenia współpracy z Robertem.
Marcin Rutecki
Właściciel Klubu Inteligencji Biznesu
Robert Wojtachnik to zdecydowanie jeden z najlepszych ekspertów zarządzania na LinkedIn. Potrafi zdiagnozować organizację, zdefiniować jej aktualną kulturę organizacyjną oraz zmapować przepływ informacji i pracy. Wydobywa prawdziwy potencjał z zespołów i firm, którym doradza. Na dowód wystarczy spojrzeć na jego publikacje, które są samym "mięsem" płynącym z praktyki.
Igor Mikołaj Subocz
Co-founder & Head of Growth 𝘇𝘂.𝗮𝗴𝗲𝗻𝗰𝘆
Roberta mogę bez wahania zaliczyć do czołówki konsultantów biznesowych, z którymi miałem do czynienia w ciągu ostatnich dwóch lat. A było ich wielu. Roberta cechuje pragmatyzm, wielowymiarowe spojrzenie na rozwój firmy, prawdziwa obsesja na punkcie efektywności procesów biznesowych. W trakcie jednej tylko konsultacji dostałem pakiet narzędzi i konkretnych podpowiedzi, Część z nich rzucała zupełnie nowe światło na problemy, z którymi się zmagałem. Wisienką na torcie jest atmosfera serdeczności i sympatii, którą Robert wokół siebie roztacza.
Artur Rozmysł
Właściciel
Robert Wojtachnik jest doskonałym ekspertem w zakresie efektywności przedsiębiorstw i nowoczesnych systemów zarządzania. Wie, jak używać nowoczesnych narzędzi (strategia transformacji cyfrowej, architektura przedsiębiorstwa, SAFe) i przekuwać je w sukces przedsiębiorstwa. Wystarczy jedno spotkanie z Robertem, żebym zobaczyć, że jego praktyczne wskazówki pozwalają zmienić perspektywę i otworzyć umysł na nowości. Transformacje i optymalizacje przeprowadzone wspólnie z Robertem dają naprawdę ponadprzeciętne efekty.
Michał Sokołowski
Dyrektor Sprzedaży, Bellako
Jako osoba, która ma wiedzę IT posiada unikalna umiejętność mówienia o niej i przedstawiania problemów technologicznych w ten sposób iż każdy z biznesu zrozumie. Osobiście wiem ze nie jest to łatwe dla technologów gdy maja mówić "Sienkiewiczem" o zawiłościach w IT. Należy podkreślić iż Robert jest niezwykle sprawny i skuteczny w realizacji trudnych i skomplikowanych projektach IT. Ogromne pokłady energii i temperamentu pozwalają Robertowi na realizację trudnych zadań zawodowych w biznesie oraz w nietuzinkowy sposób opowiadać o zdobytych doświadczeniach.
Dr. Bartosz Wachnik
Członek Zarządu, Współwłaściciel, Alna Business Poland
Projekty w których współpracowaliśmy wymagały często nieszablonowego podejścia oraz zwinnego rozwiązywania problemów, co zawsze się udawało i Klient końcowy dostawał zawsze to na co liczył, czyli większą efektywność. Pan Robert to profesjonalista w każdym calu.
Krzysztof Chaładyn
Współwłaściciel, VP w Otimo
LogotypDP.png

Dlaczego teraz?

Nie przegap tej unikalnej szansy na rozwój swoich kompetencji komunikacyjnych! Inwestuj w siebie już teraz, zdobywając wiedzę, która przyniesie natychmiastowe korzyści.

Kup teraz za 137 zł i zainwestuj w swój sukces!
Jest to oferta specjalna z obniżką aż 50% taniej! Zainwestuj 137 zł zamiast 274 zł. 

Odkryj, jak mistrzowska komunikacja może przekształcić Twoje relacje (i prywatne i zawodowe) i zaprowadzić Cię na szczyt.

  1. Zwiększ swoją wartość rynkową: Zdobądź unikalne umiejętności, które sprawią, że staniesz się cenniejszym liderem i menadżerem – będziesz skuteczniej komunikował się w zespole i między zespołami. 
  2. Buduj lepsze relacje: Lepsza komunikacja to lepsze relacje i mocniejsze więzi. Zdobyte umiejętności poprawią Twoje relacje z przyjacielem, mężem/żoną/partnerem/partnerką dzięki lepszej komunikacji. Nauczysz się jak słuchać empatycznie, szukać dobrej intencji, rozpoznawać emocje bliskich osób, komunikować swoje potrzeby i emocje, prosić i odmawiać bez poczucia winy.
  3. Skuteczne osiąganie celów: Lepsza komunikacja to właściwa identyfikacja tego co chcesz osiągnąć, o czym musisz porozmawiać i w jaki sposób zrobić to skutecznie, czyli tak, żeby osiągnąć swoje cele.
  4. Lepsze emocje: Jeśli zidentyfikujesz emocje oraz co się za nimi kryje i nauczysz się je komunikować oraz stawiać granice to już nigdy nie będziesz czuł się tak, jak nie chcesz.

Kup teraz i zacznij rozwiązywać problemy komunikacyjne już dziś! Zdobądź sekretne rozwiązania z wyjątkowym bonusem!

Komunikacja 360°.
Jak zrozumieć i być zrozumianym?

Kurs video
274PLN
137 PLN Dostęp do platformy szkoleniowej
  • Oszczędzasz 50% tj. 137 zł
  • Pakiet video 15 nagrań (4 godziny)
  • Dostęp do platformy szkoleniowej przez 12 m-cy
  • Materiały szkoleniowe (zeszyt ćwiczeń, lista wartości, lista wartości Schwartza, lista potrzeb) w formie pdf
HIT