fbpx
Plecy

Dołącz do Klubu Liderów Biznesu– prowadzimy Ciągły nabór.

KLB 735x420 v4

Klub Liderów Biznesu

Zbuduj markę lidera, pracodawcy lub produktu. Dowiedz się jak działać w mediach społecznościowych. Zyskaj grupę wsparcia ludzi takich jak Ty oraz mentorów.

Rozwijaj sieć ekskluzywnych kontaktów z naszą społecznością liderów biznesu.

Witaj w Klubie Liderów Biznesu – miejscu, które nie tylko inspiruje, ale również umożliwia praktyczne kształtowanie Twojej ścieżki sukcesu w cyfrowej przestrzeni. Nasz Klub to nie tylko przestrzeń do wymiany doświadczeń, ale również skarbnica wiedzy, która pomoże Ci zbudować markę lidera, pracodawcy, produktu. Odkryjemy przed Tobą tajemnice skutecznego działania w dziczy mediów społecznościowych.

W dzisiejszym świecie, gdzie każdy krok wymaga strategicznego planu, Klub Biznesowych Liderów to Twój niezbędny sprzymierzeniec. Poznaj ludzi, którzy myślą jak Ty, odkrywaj nowe możliwości i stawaj się niekwestionowanym liderem swojej dziedziny.

Dołącz już teraz – tu biznesowe marzenia stają się faktem!

Izabela i Robert Wojtachnik
(Założyciele Klubu)

Poznaj filary Klubu

Zbuduj markę lidera

W klubie skupiamy się na kształtowaniu Twojej marki, czyniąc Cię liderem, którego inni chcą naśladować. Buduj kulturę organizacyjną i wizerunek pracodawcy u którego chcą pracować najlepsi pracownicy.

Dowiesz się jak radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi oraz jak im zapobiegać.

Mistrzostwo w mediach społecznościowych

W erze cyfrowej obecność w mediach społecznościowych to kluczowy element strategii marketingowej. W Klubie nauczysz się, jak efektywnie działać w różnych platformach, budować zaangażowanie społeczności oraz wykorzystać potencjał social mediów do promocji swojego wizerunku/zespołu/biznesu.

Twoje wpisy nie zostaną bez odpowiedzi, bo nasza społeczność będzie aktywnie Cię wspierać.

Wsparcie społeczności

Jesteśmy przekonani, że sukces buduje się wspólnie. Zdobądź dostęp do grupy, która jest jak rodzinna załoga gotowa wspierać Cię w każdej chwili. To ludzie o podobnych celach i ambicjach. 

Dajemy Ci przestrzeń do budowy relacji biznesowych, realizacji pomysłów i wyzwań biznesowych.

Doświadczeni mentorzy podzielą się swoją mądrością, pomagając Ci zrealizować każde przedsięwzięcie.

Cyfrowe relacje

Zmień swoje podejście do biznesu cyfryzując relacje. W Klubie Liderów Biznesu pomożemy Ci zbudować wizerunek który przyciąga pracowników i klientów oraz wywiera wpływ na branżę. Nauczymy Cię również  zarabiać na wizerunku.

Co dostajesz?

Klub Liderów Biznesu

  • Tożsamość vs wizerunek

  • Model rynku, segmentacja odbiorców

  • Analiza konkurencji

  • Projektowanie wyróżników marki

  • Jak opisać kulturę organizacyjną

  • Autobiografia

  • Strategia wiarygodności

  • Model aspiracji

  • Storytelling

  • Planowanie strategiczne komunikacji

  • Analiza problemów i ryzyka w organizacjach

  • Techniki media relations

  • Analiza i ocena efektywności PR

  • Odpowiedzialność społeczna biznesu

  • Komunikacja kryzysowa

  • Komunikacja wewnętrzna

  • Organizacja imprez, sponsoring

  • Strategia Marki Osobistej, Pracodawcy, Organizacji (na podstawie projektu)
  • Public Relations (na podstawie projektu)
Mockupy przykładowych narzędzi używanych w trakcie kursów
Mockupy przykładowych narzędzi używanych w trakcie kursów
  • Strategia treści
  • Budowa profili w mediach społecznościowych
  • Autoprezentacja + video
  • Nawiązywanie relacji w mediach społecznościowych
  • Automatyzacja mediów społecznościowych
  • Pewność siebie w autoprezentacji zawodowej
  • Wykorzystanie AI
  • Projektowanie lejków cyfrowych i doświadczenia klienta
  • Modele biznesowe
  • Cyfryzacja marketingu i sprzedaży
  • Budowa stron internetowych + e-commerce
  • Integracje i automatyzacje
  • Jak tworzyć konwertujące magnet leady
  • Oswajanie się z kamerą
    Własne studio video, montaż
  • Jak organizować webinary, live, streaming, podcast,…
  • Reklama w Internecie (FB, Instagram, Ads,…)
  • Prezentacje sprzedażowe
  • Budowa wirtualnego zespołu działającego w SM
  • Jak działają algorytmy w SM, jakie są trendy
  • Sesja Q&A
  • Audyt efektywności profili w mediach społecznościowych
  • Ekspercka konsultacja w grupie
  • Networking w elitarnym gronie
  • Nawiązywanie kontaktów
  • Katalizator pomysłów biznesowych
  • Wymiana doświadczeń i inspiracji

Korzyści z uczestnictwa
w Klubie Liderów Biznesu

Oszczędzaj czas

  • Konsultuj swoje wyzwania z mentorami – nasi mentorzy są tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania i pomóc Ci w osiągnięciu Twoich celów zawodowych szybciej, a także dostarczyć aktualną wiedzę.

  • Zyskaj dostęp do kursu o dowolnej porze – korzystasz z naszej platformy szkoleniowej o dowolnym czasie w dowolnym miejscu (np. w drodze do/z pracy) i możesz obejrzeć nagrania kursów i masterclass jeśli nie mogłeś w nich uczestniczyć.
  • Nie będziesz już sam odkrywać ameryki – przestań popełniać błędy, naucz się sprawdzonych metod, które zdobywaliśmy przez 23 lata.
  • Automatyzuj – usprawnij część pracy w mediach społecznościowych automatyzując ją, przyśpiesz procesy, przetwarzaj więcej danych

Buduj wizerunek

  • Zbuduj autorytet – poznaj swoje mocne strony i przewagi konkurencyjne, które pozwolą Ci zbudować wiarygodną markę (osobistą, zespołu, organizacji, produktu), zyskać szacunek i być autorytetem dla pracowników.

  • Wywieraj wpływ – nawiązuj relacje w przestrzeni cyfrowej, rozwijaj sieć kontaktów, buduj wizerunek, naucz się zabierać głos w przestrzeni cyfrowej, wywieraj pływ na branżę.
  • Naucz się autoprezentacji zawodowej – żebyś mógł o sobie opowiadać z zaciekawieniem i bez stresu.

  • Zyskaj wsparcie w publikacjach – nikt nie chciałby, żeby jego publikacja w mediach społecznościowych była niezauważona, dlatego dajemy Ci społeczność osób, które będą Cię wspierać komentarzem. Pokaż, że potrafisz działać w mediach społecznościowych lepiej niż pokolenie Z.

  • Zyskaj potwierdzenie umiejętności i referencje – Twoja społeczność potwierdzi Twój profesjonalizm w mediach społecznościowych.
  • Pochwal się cenionym certyfikatem – Twój dowód na sukces.

Networking biznesowy

  • Wprowadzenie do elitarnej społeczności biznesowej – w trakcie sesji mentoringowych uczestniczysz w wymianie pomysłów w innymi liderami, co może otworzyć drzwi do unikalnych możliwości.
  • Networking w elitarnym gronie – z innymi profesjonalistami, liderami branżowymi i przedsiębiorcami, co otwiera nowe możliwości biznesowe i partnerskie.
  • Ekskluzywna sieć kontaktów – dołącz do naszej silnej społeczności na Discord, gdzie nawiążesz wartościowe kontakty z osobami takimi jak Ty.

  • Wzajemne wsparcie – wymiana doświadczeń, inspiracji i pomoc w elitarnym gronie.

Przyśpiesz rozwój

  • Doskonalenie kompetencji – naucz się budować wizerunek i go skutecznie komunikować 

  • Pozyskuj leady w Internecie – naucz się w których kanałach możesz pozyskiwać wartościowe leady. Poznaj tajniki budowy wartościowych treści, które przyciągają klientów.

  • Zdobądź narzędzia – zyskaj narzędzia dzięki którym będziesz zbierał leady, prowadził skuteczny marketing, sprzedawał, automatyzował pracę.

  • Przyśpiesz pracę – dzięki wykorzystaniu narzędzi informatycznych oraz AI.

  • Zdobądź najnowocześniejszą wiedzę – o budowie marki, Public Relations oraz działaniach w mediach społecznościowych wspierających Twój brand, która była budowaną na bazie doświadczenia, światowej wiedzy i najnowszych badań.
  •  Wyjdź poza społeczność firmy i znajomych – pokaż swój profesjonalizm światu. Tam czekają miliony osób, żeby Cię poznać.

Kim jesteśmy i dlaczego warto nam zaufać

dr Robert Wojtachnik

Zarabia na życie poprawą efektywności przedsiębiorstw. Wierzy, że można wygrywać dzięki większej wiedzy, elastyczności, kompetencjom społecznym, świadomości siebie i klientów. Niepoprawny optymista. Przyjaciel świata, ludzi i nauki. Inspirowany przez doświadczenia, wyjątkowych ludzi i podróże. W swoich kanałach społecznościowych zgromadził ok 10.000 menadżerów. Rocznie jego posty czyta 200.000 osób.

Jest twórcą zwinnego system zarządzania (Agile Managemnt System – AMS®), który pomaga firmom podnosić efektywność w turbulentnym otoczeniu. Uważa, że każda firma, żeby działać  w konkurencyjnym otoczeniu powinna być firmą informatyczną. Uczy menadżerów i właścicieli w Akademii Mistrzów Efektywności jak wyśrubować efektywność osobistą, zespołów, przywództwa, procesów i całej organizacji.

Jest przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Wszystkich tych ról musiał się nauczyć, przełamując własne słabości i opory. To co osiągnął wynika z ciągłej pracy nad sobą i nauki jak to skutecznie robić. Uczył się od najlepszych specjalistów w UK i USA. Obronił doktorat o efektywności przedsiębiorstw. Rozumie biznes, bo od 22 lat w nim działa jako menadżer. W projektach transformacji przedsiębiorstw przepracował >55000 godzin. Rocznie szkoli około 2000 osób.

Dlaczego warto posłuchać o efektywności w jego wykonaniu? Bo stosowane przez niego metody zostały wypróbowane w dziesiątkach projektów z sukcesem.

Izabela Wojtachnik, MBA

Wspiera w osiągnięciu spełnienia zawodowego, pomaga wznosić karierę na wyższy poziom, pomaga odkryć swoją drogę i odwagę do realizacji marzeń. Jest certyfikowanym coachem, trenerem zmiany, trenerem biznesu i menedżerem z ponad 20 letnim doświadczeniem. W swojej pracy wykorzystuje 23 letnie doświadczenie w biznesie w pracy z ludźmi. W swoich kanałach społecznościowych zgromadziła ok 20.000 osób. Zasięgi jej popularnych postów/rolek to 50.000 wyświetleń.
Prywatnie żona i mama trzech synów. Entuzjastka psychologii pozytywnej i jazdy na rowerze.

W swojej pracy realizuje doskonalenie kompetencji innych z zakresu rozwoju potencjału, asertywności, pewności siebie, zarządzania sobą w czasie, równowagi na sesjach indywidualnych, konsultacjach, programach rozwojowych w organizacjach.
Pomogła kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych. Rocznie szkoli i prowadzi 1200 osób na warsztatach oraz na szkoleniach i w kursach online. Autorka Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie. Z jej ebooków i poradników skorzystało już tysiące osób.

Dzięki współpracy z Izabelą klienci stają się bardziej pewni siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele.

Przykładowe referencje

Nie musisz nam wierzyć. Sprawdź jak inni oceniają nasze kompetencje.

Z przyjemnością wystawiam referencję dla Akademii Mistrzów Efektywności po moim udziale w programie. Dzięki Akademii zdobyłem wiedzę i umiejętności, które zdecydowanie zwiększyły moją skuteczność jako Global Account Manager dla Shell.
Program dostarczył mi najnowszej wiedzy na temat zarządzania wielopokoleniowymi i wielokulturowymi zespołami, co jest nieocenione w mojej codziennej pracy z międzynarodowymi klientami. W Akademii Mistrzów Efektywności rozwinąłem kompetencje społeczne, nauczyłem się w nowoczesny sposób wdrażać strategię stosując OKRy, poznałem tajniki działania i usprawniania efektywnych zespołów, które działają zwinnie. Wiem, jak budować mikro i makro kulturę oraz organizować pracę organizacji wokół doświadczenia klienta i optymalizować przepływ pracy i procesy. Akademia wyposażyła mnie w nowoczesne kompetencje i narzędzia menadżera, których skuteczność odczułem w pracy zawodowej. To doświadczenie było dla mnie inspirujące i praktyczne zarazem.
Gorąco polecam Akademię Mistrzów Efektywności wszystkim menedżerom.
Jarosław Matyjaszek
Managing Director ORTEC CE
Pan Robert 10 lat temu pomógł nam przygotować projekt cyfryzacji kluczowej gałęzi naszej firmy i kierował wdrożeniem systemu obsługującego procesy transportowe i dystrybucyjne, które zapewniają firmie przychody i dostarczają wartość dla klientów. Zastąpiliśmy kilka rozproszonych systemów rozwiązaniem zintegrowanym, a usprawniając procesy oferujemy klientom nowoczesne usługi w nowoczesnych kanałach.
Uzyskaliśmy dużo większą efektywność organizacji. Przez 10 lat od wdrożenia nasza firma urosła kilkukrotnie, a operacje są realizowane podobnym zespołem ze strony systemu. Odkryliśmy ukryty potencjał naszej firmy.
Polecam Pana Roberta Wojtachnika jako wysokiej klasy eksperta od transformacji cyfrowej i doskonalenia procesów, jeśli chcesz, by twój biznes zyskał technologiczne turbodoładowanie. Współpraca z Robertem to dobre relacje, sprawdzone narzędzia, dobre pomysły oraz energia do działania.
Piotr Ruszecki
Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu Hellmann Worldwide Logistics Polska
Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, to organizacja młoda powstała w styczniu 2022 roku z połączenia pięciu Instytutów, a jednocześnie organizacja z wieloletnimi tradycjami kształtowanymi w odrębnych organizacjach. Ogromne wyzwanie, aby na bazie różnorodności zespołu zatrudniającego ponad 650 pracowników budować spójność. A jednak! Podjęliśmy to wyzwanie i dzięki wsparciu Roberta Wojtachnika z Digital Passion w poprowadzeniu warsztatów w naszej organizacji udało nam się zdiagnozować kulturę, określić wartości spójne dla wszystkich łączonych Instytutów i określić nasze przewagi biznesowe i mocne strony. Nową kulturę zdefiniowaliśmy pracując w Design Thinking, wychodząc naprzeciw wyzwaniom strategicznym i potrzebom naszych interesariuszy. Warsztaty przebiegły bardzo kreatywnie i merytorycznie. Ich wynikiem jest zdefiniowanie naszych wartości i ich wspólnego rozumienia. Określiliśmy również atrybuty kultury, czyli zachowania, które będziemy wdrażać w organizacji. To świetny materiał do budowy Culture Book. Robert – bardzo dziękujemy za Twój wkład w rozwój naszej organizacji!
Krystyna Sawczuk​
Dyrektor HR, Łukasiewicz​
Z panem Robertem miałem okazję pracować przez pewien czas podczas projektu w mojej organizacji. To był fantastyczny czas. Samo wprowadzenie i szkolenie w Agile było wielką przyjemnością i pomimo braku mojej wiedzy i doświadczenia w pracy tą metoda, dzięki fantastycznym zdolnościom, profesjonalnym podejściem, łatwością w "otwieraniu ludzi" na nowości, wprowadził mnie na nowe ścieżki nie tylko wiedzy ale i kariery. Przechodząc później do wielogodzinnych i czasem nurzących wydawać by się mogło dyskusji nad procesami, potrafił w chwilach zwątpienia i swoistych blokad potrafił tchnąć ducha, który otwierał umysł i wydobywał z człowieka kolejne pokłady zaangażowania, zapału oraz mobilizacji i chęci działania. Czas spędzony z Panem Robertem otworzył mój umysł na nowości i chęć poszukiwania nowych czasem nieoczywistych rozwiązań problemów. Silna chęć stworzenie "czegoś" dobrego dla klienta, jest u pana Roberta wrodzonym darem, który z nieograniczoną wiedzą, bogatym doświadczeniem w efekcie daje drugie życie procesom biznesowym ale już w nowej zoptymalizowanej, cyfrowej odsłonie. Transformacje, optymalizacje, korekty procesów przeprowadzone wspólnie z panem Robertem dały naprawdę ponadprzeciętne osiągniecia, a mnie osobiście pozwoliły zobaczyć nowy świat biznesu i procesów.
Łukasz Kluczewski
Dyrektor Logistyki, Saria Polska
Mialem przyjemność korzystać z kilku platform szkoleniowych. Musze przyznać, że Akademia Mistrzów Efektywności zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Kursy, Mentoringi, Warsztaty, Webinary do tego liczne inicjatywy: Power-Up Poniedziałek, Wirtualna Kawka, Spotkania live Wszystko tworzy spójną całość, spotkania naładowane wiedzą i pozytywną energią. Polecam wszystkim, którzy chcą odświeżyć lub pogłębić swoja wiedzę w obszarze Zarządzania.
Adrian Szelejewski
Team Leader, INGKA Business Service Center
To świetny program, który odkrywa wiele tajników technik zarządzania i organizacji pracy, prowadzących oczywiście do większej efektywności. Program szkoleniowy Akademia Mistrzów Efektywności gorąco polecam wszystkim pracownikom, kierownikom, jak również członkom zarządów organizacji, zwłaszcza tych, w których zarządzanie zorientowane jest na zwinność, oraz konsultantom doradzającym w sprawach organizacji pracy. Przekazywana wiedza jest uniwersalna i z pewnością zbuduje w uczestnikach świadomość odpowiedniego efektu organizacyjnego tak potrzebną do osiągania sukcesów w dzisiejszym niełatwym otoczeniu biznesowym.
Jarosław Żak-Brodalko
Chief Enterprise Architect, Linux Polska
Miałem przyjemność ściśle współpracować z Panem Robertem Wojtachnikiem podczas wdrożenia aplikacji do optymalizacji procesów logistycznych SKY Logic. Przygotowanie oraz w pełni profesjonalne podejście Pana Roberta oraz całego jego teamu sprawiło, że aplikacja napisana od początku do końca dla naszych potrzeb- logistyki paliw płynnych została wdrożona i uruchomiona w ekspresowym czasie 6-ciu m-cy. Jak do tej pory był to najlepiej zorganizowany projekt w jakim miałem okazję uczestniczyć. Gorąco polecam, a Panu Robertowi serdecznie dziękuję !
Marcin Fidler
Dyrektor Logistyki, Orlen Paliwa
Z przyjemnością piszę to polecenie. Pan Robert to wyjątkowy mentor i partner w biznesie. Potrafi w zgrabny sposób łączyć wiedzę merytoryczną, doświadczenie i profesjonalizm z pełną gamą umiejętności miękkich, połączenie to pozwala realizować cele postawione współpracy. Dynamika oraz kultura osobista pomagają "dowozić" trudne projekty w dobrej atmosferze. Polecam!
Łukasz Komorniczak
Project Manager, Fiege
Dlaczego polecam Roberta? Bo wskazał mi praktyczne rozwiązania, które przełożą się na zwiększenie efektywności. Robert potrafi spojrzeć z innej perspektywy i pomóc w rozwoju firmy. Robert jest niezwykle kompetentny.
Filip Woźniakowski
Właściciel
Mogę polecić usługi wszystkim firmom, które chciałyby wprowadzić swoją organizację na wyższy poziom efektywności, zaplanować wygrywającą strategię i efektywnie ją wdrożyć wprowadzając nowoczesny zwinny system zarządzania.
Witold Antosiewicz
Ekspert tworzenia relacji biznesowych
Robert zna się na strategii, nowoczesnych systemach zarządzania, tworzeniu bardzo efektywnych modeli operacyjnych, projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych. Kontakt z nim rozwiązuje największe problemy przedsiębiorstw oraz całkowicie zmienia spojrzenie na operacyjną część biznesu. Czytelniku tej rekomendacji, życzę Ci doświadczenia współpracy z Robertem.
Marcin Rutecki
Właściciel Klubu Inteligencji Biznesu
Robert Wojtachnik to zdecydowanie jeden z najlepszych ekspertów zarządzania na LinkedIn. Potrafi zdiagnozować organizację, zdefiniować jej aktualną kulturę organizacyjną oraz zmapować przepływ informacji i pracy. Wydobywa prawdziwy potencjał z zespołów i firm, którym doradza. Na dowód wystarczy spojrzeć na jego publikacje, które są samym "mięsem" płynącym z praktyki.
Igor Mikołaj Subocz
Co-founder & Head of Growth 𝘇𝘂.𝗮𝗴𝗲𝗻𝗰𝘆
Roberta mogę bez wahania zaliczyć do czołówki konsultantów biznesowych, z którymi miałem do czynienia w ciągu ostatnich dwóch lat. A było ich wielu. Roberta cechuje pragmatyzm, wielowymiarowe spojrzenie na rozwój firmy, prawdziwa obsesja na punkcie efektywności procesów biznesowych. W trakcie jednej tylko konsultacji dostałem pakiet narzędzi i konkretnych podpowiedzi, Część z nich rzucała zupełnie nowe światło na problemy, z którymi się zmagałem. Wisienką na torcie jest atmosfera serdeczności i sympatii, którą Robert wokół siebie roztacza.
Artur Rozmysł
Właściciel
Robert Wojtachnik jest doskonałym ekspertem w zakresie efektywności przedsiębiorstw i nowoczesnych systemów zarządzania. Wie, jak używać nowoczesnych narzędzi (strategia transformacji cyfrowej, architektura przedsiębiorstwa, SAFe) i przekuwać je w sukces przedsiębiorstwa. Wystarczy jedno spotkanie z Robertem, żebym zobaczyć, że jego praktyczne wskazówki pozwalają zmienić perspektywę i otworzyć umysł na nowości. Transformacje i optymalizacje przeprowadzone wspólnie z Robertem dają naprawdę ponadprzeciętne efekty.
Michał Sokołowski
Dyrektor Sprzedaży, Bellako
Jako osoba, która ma wiedzę IT posiada unikalna umiejętność mówienia o niej i przedstawiania problemów technologicznych w ten sposób iż każdy z biznesu zrozumie. Osobiście wiem ze nie jest to łatwe dla technologów gdy maja mówić "Sienkiewiczem" o zawiłościach w IT. Należy podkreślić iż Robert jest niezwykle sprawny i skuteczny w realizacji trudnych i skomplikowanych projektach IT. Ogromne pokłady energii i temperamentu pozwalają Robertowi na realizację trudnych zadań zawodowych w biznesie oraz w nietuzinkowy sposób opowiadać o zdobytych doświadczeniach.
Dr. Bartosz Wachnik
Członek Zarządu, Współwłaściciel, Alna Business Poland
Projekty w których współpracowaliśmy wymagały często nieszablonowego podejścia oraz zwinnego rozwiązywania problemów, co zawsze się udawało i Klient końcowy dostawał zawsze to na co liczył, czyli większą efektywność. Pan Robert to profesjonalista w każdym calu.
Krzysztof Chaładyn
Współwłaściciel, VP w Otimo

Dołącz do Klubu

Klub Liderów Biznesu

Budowa marki, wsparcie w mediach społecznościowych, rozwój sieci kontaktów
2998 PLN opłata wpisowa + 747 za każdy kwartał (subskrypcja)
  • Szkolenie Strategia Marki Osobistej, Pracodawcy, Organizacji (9 modułów) - 28-29 luty 2024 r.
  • Szkolenie Public Relations (9 modułów) - maj 2024 r.
  • Masterclass 1 raz/m-c
  • Sesja mentoringowa grupowa 1 raz/m-c
  • Grupa wsparcia publikacji w mediach społecznościowych
  • Rozwijanie sieci kontaktów w społeczności liderów biznesu na Discord​
  • Dostęp do platformy kursowej
  • Certyfikat ukończenia kursu Strategia Marki Osobistej, Pracodawcy, Organizacji oraz Public Relations
popularny