fbpx
Plecy

Jak naprawić złą komunikację w firmie

Zapisz się na bezpłatny webinar
dla menadżerów i dowiedz się, jak zorganizować współpracę, żeby skończyło się przerzucanie odpowiedzialności i przepychanie oraz, żeby wszyscy grali do jednej bramki.

Zapisz się na bezpłatny webinar

.

Poznasz 4 żelazne zasady decydujące o efektywnej komunikacji

#1 Zrozum z czego wynika zła komunikacja

Dowiesz się jak po czym poznać, że w organizacji występują problemy komunikacyjne. Dowiesz się co prowadzi do złej komunikacji, żebyś wiedział czego unikać?

#2 Zaprojektuj komunikację między zespołami

Dowiesz się jak właściwie zaplanować komunikację w organizacji i jakie typy spotkań organizować.

#3 Dopasuj styl przywództwa i komunikacji

Poznasz jaki typ przywództwa i styl komunikacji zastosować, żeby wydajnie się komunikować.

#4 Zadbaj o kompetencje społeczne

Poznasz jakie kompetencje społeczne wspierają efektywną komunikację i pracę zespołową. Dowiesz się jakie problemy są efektem braku kompetencji społecznych.

Dla kogo przeznaczony jest ten webinar?

Dla menadżerów zarządzających zespołami, którzy chcą, żeby wszyscy grali do jednej bramki i skończyło się przerzucanie odpowiedzialności i przepychanie pracy

Dla menadżerów HR, którzy chcą wspierać menadżerów i pracowników w bardziej efektywnej i bezstresowej komunikacji

Dla dyrektorów, członków zarządów, właścicieli, którzy chcą osiągać ambitne cele strategiczne, dzięki skuteczniejszej komunikacji

Webinar prowadzi

Robert Wojtachnik

Tworzę nowoczesny, zwinny system zarządzania, który świetnie sobie radzi w turbulentnym otoczeniu. Łączę strategię z ludźmi, procesami i technologią.

Jestem przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Rozumiem biznes, bo sam od 22 lat w nim działam jako menadżer. W projektach transformacji przedsiębiorstw przepracowałem >55000 godzin.

Nie jestem urodzonym managerem czy konsultantem. Wszystkich tych ról musiałem się nauczyć, przełamując własne słabości i opory. To co osiągnąłem wynika z ciągłej pracy nad sobą i nauki jak to skutecznie robić. Uczyłem się od najlepszych specjalistów w UK i USA. Obroniłem doktorat z nauk ekonomicznych, w którym zajmowałem się problemami efektywności przedsiębiorstw.

Dlaczego warto posłuchać o efektywności w moim wykonaniu? Bo stosowane przeze mnie metody działają:

➊ 500-600% większe przychody tą samą załogą

➋ 40% wzrostu obrotów i 200% większy zysk w 6 miesięcy

➌ 280% większa wydajność zespołów w 4 miesiące

Partner wydarzenia

Poznaj opinie uczestników

Wczorajszy webinar Jak naprawić złą komunikację w firmie, był wręcz pasjonujący pod względem merytoryki jak też sposobu prowadzenia. Można było wyczuć jak prowadzący lubi to co robi i robi to z pasją. Zawsze u siebie w pracy mówię, że tylko rozmowa rozładuje wiszącą "siekierowatą" atmosferę. Cisza "zabija" wszystko.

Kinga

Bardzo fajny webinar, ważne rzeczy w pigułce

Joanna

Dziękuję za bardzo fajny punkt wyjścia do zaplanowania działań w organizacji

Marcin

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wczorajszy webinar. Uzyskałam dużo przydatnych informacji, chociaż myślę, że takie całodniowe szkolenie, również nie byłoby złe

Joanna

Dziękuję! Style przywództwa i ich opis. A także to, jak Pan opisał, to przedkłada się na życie prywatne, lub inaczej prywatne na zawodowe.

Joanna

Super, że komunikacja menadżerska może mieć fundament autorytetu rodzinnego, a nie tylko w zakresie wąskiej specjalizacji przedsiębiorczości czy stricte ekonomii.

Kinga

Bardzo wartościowy webinar, dziękuję!

Małgorzata

Bardzo dziękuję za bardzo wartościowe treści

Zosia

Ciekawe było statystyki odnośnie komunikacji oraz odnośnie ralcji w zespołach

Marcin

Najważniejsza jest moc i siła samego lidera, który potrafi przenieść swoje umiejętności komunikacyjne i motywacyjne na zespół 🙂

Łukasz

Negatywne skutki kompetencji, w punkt. Nie sądziłam ze jest tego tak dużo!

Joanna

Bardzo dziękuję -za bardzo fajne i wartościowe szkolenie:)

Monika

Zgadzam się. Największy problem to jest właściwa komunikacja i skupienie się na celu. Bardzo dziękuję. Jak zawsze znakomity wykład

Zosia

Dziękuję, to był ważny temat, w zasadzie kluczowy w każdej organizacji​

Marek

Bardzo dobre szkolenie, mimo krótkiego czasu kwintesencja tematu ujęta idealnie i merytorycznie. Gratuluję

Marcin

Sporo wartościowej wiedzy, dziękuję​

Ania

Bardzo ciekawe szkolenie. duża dawka wiedzy, ale czuję niedosyt. bardzo interesuje mnie właściwa komunikacja zadań, komunikacja między zespołami. bardzo dziękuję.

Zosia

Dziękuję za spora porcję dobrej wiedzy😉​

Ola

Bardzo ciekawe szkolenie, miły przekaz, miło się tego słuchało, dużo ciekawych materiałów.

Adam

Przykładowe referencje

Uzyskaliśmy dużo większą efektywność organizacji. Przez 10 lat od wdrożenia nasza firma urosła kilkukrotnie, a operacje są realizowane podobnym zespołem. Odkryliśmy ukryty potencjał naszej firmy.
Piotr Ruszecki
Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu Hellmann Worldwide Logistics Polska
Mogę polecić usługi wszystkim firmom, które chciałyby wprowadzić swoją organizację na wyższy poziom efektywności, zaplanować wygrywającą strategię i efektywnie ją wdrożyć wprowadzając nowoczesny zwinny system zarządzania.
Witold Antosiewicz
Klub Inteligencji Biznesu, LinkedIn Top Influencer
Czas spędzony z Panem Robertem otworzył mój umysł na nowości i chęć poszukiwania nowych czasem nieoczywistych rozwiązań problemów. Czas spędzony z Panem Robertem otworzył mój umysł na nowości i chęć poszukiwania nowych czasem nieoczywistych rozwiązań problemów.
Łukasz Kluczewski
Dyrektor Logistyki, Saria Polska
Robert Wojtachnik jest doskonałym ekspertem w zakresie efektywności przedsiębiorstw i nowoczesnych systemów zarządzania. Wystarczy jedno spotkanie z Robertem, żebym zobaczyć, że jego praktyczne wskazówki pozwalają zmienić perspektywę i otworzyć umysł na nowości.
Michał Sokołowski
Dyrektor operacyjny i sprzedaży . Członek Zarządu, Bellako

Zapisz się na bezpłatny webinar
i dowiedz się jak naprawić złą komunikację w firmie.