Jak naprawić złą komunikację w firmie
Zapisz się na bezpłatny webinar
dla menadżerów i dowiedz się, jak zorganizować współpracę, żeby skończyło się przerzucanie odpowiedzialności i przepychanie oraz, żeby wszyscy grali do jednej bramki.
- 18 maja (czwartek)
- 20:00
- Bezpłatny
Zapisz się na bezpłatny webinar
Dziękuję
Twój adres e-mail został potwierdzony. Poszukaj maila w Twojej skrzynce i rozpocznij kurs.
Dobrego dnia,
Robert
- 18 maja (czwartek) 2023 r.
- 20:00 - 21:00
- 45 min. inspiracji i praktycznej wiedzy + czas na wasze pytania
- Prowadzący - Robert Wojtachnik
- Zapisane osoby zyskują dostęp do nagrania z webinaru
- Certyfikat udziału w webinarze dla osób, które napiszą czego się nauczyły
Poznasz 4 żelazne zasady decydujące o efektywnej komunikacji
#1 Zrozum z czego wynika zła komunikacja
Dowiesz się jak po czym poznać, że w organizacji występują problemy komunikacyjne. Dowiesz się co prowadzi do złej komunikacji, żebyś wiedział czego unikać?
#2 Zaprojektuj komunikację między zespołami
Dowiesz się jak właściwie zaplanować komunikację w organizacji i jakie typy spotkań organizować.
#3 Dopasuj styl przywództwa i komunikacji
Poznasz jaki typ przywództwa i styl komunikacji zastosować, żeby wydajnie się komunikować.
#4 Zadbaj o kompetencje społeczne
Poznasz jakie kompetencje społeczne wspierają efektywną komunikację i pracę zespołową. Dowiesz się jakie problemy są efektem braku kompetencji społecznych.
Dla kogo przeznaczony jest ten webinar?
Dla menadżerów zarządzających zespołami, którzy chcą, żeby wszyscy grali do jednej bramki i skończyło się przerzucanie odpowiedzialności i przepychanie pracy
Dla menadżerów HR, którzy chcą wspierać menadżerów i pracowników w bardziej efektywnej i bezstresowej komunikacji
Dla dyrektorów, członków zarządów, właścicieli, którzy chcą osiągać ambitne cele strategiczne, dzięki skuteczniejszej komunikacji
Webinar prowadzi
Robert Wojtachnik
Tworzę nowoczesny, zwinny system zarządzania, który świetnie sobie radzi w turbulentnym otoczeniu. Łączę strategię z ludźmi, procesami i technologią.
Jestem przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Rozumiem biznes, bo sam od 22 lat w nim działam jako menadżer. W projektach transformacji przedsiębiorstw przepracowałem >55000 godzin.
Nie jestem urodzonym managerem czy konsultantem. Wszystkich tych ról musiałem się nauczyć, przełamując własne słabości i opory. To co osiągnąłem wynika z ciągłej pracy nad sobą i nauki jak to skutecznie robić. Uczyłem się od najlepszych specjalistów w UK i USA. Obroniłem doktorat z nauk ekonomicznych, w którym zajmowałem się problemami efektywności przedsiębiorstw.
Dlaczego warto posłuchać o efektywności w moim wykonaniu? Bo stosowane przeze mnie metody działają:
➊ 500-600% większe przychody tą samą załogą
➋ 40% wzrostu obrotów i 200% większy zysk w 6 miesięcy
➌ 280% większa wydajność zespołów w 4 miesiące
Poznaj opinie uczestników
Wczorajszy webinar Jak naprawić złą komunikację w firmie, był wręcz pasjonujący pod względem merytoryki jak też sposobu prowadzenia. Można było wyczuć jak prowadzący lubi to co robi i robi to z pasją. Zawsze u siebie w pracy mówię, że tylko rozmowa rozładuje wiszącą "siekierowatą" atmosferę. Cisza "zabija" wszystko.
Kinga
Bardzo fajny webinar, ważne rzeczy w pigułce
Joanna
Dziękuję za bardzo fajny punkt wyjścia do zaplanowania działań w organizacji
Marcin
Jeszcze raz bardzo dziękuję za wczorajszy webinar. Uzyskałam dużo przydatnych informacji, chociaż myślę, że takie całodniowe szkolenie, również nie byłoby złe
Joanna
Dziękuję! Style przywództwa i ich opis. A także to, jak Pan opisał, to przedkłada się na życie prywatne, lub inaczej prywatne na zawodowe.
Joanna
Super, że komunikacja menadżerska może mieć fundament autorytetu rodzinnego, a nie tylko w zakresie wąskiej specjalizacji przedsiębiorczości czy stricte ekonomii.
Kinga
Bardzo wartościowy webinar, dziękuję!
Małgorzata
Bardzo dziękuję za bardzo wartościowe treści
Zosia
Ciekawe było statystyki odnośnie komunikacji oraz odnośnie ralcji w zespołach
Marcin
Najważniejsza jest moc i siła samego lidera, który potrafi przenieść swoje umiejętności komunikacyjne i motywacyjne na zespół 🙂
Łukasz
Negatywne skutki kompetencji, w punkt. Nie sądziłam ze jest tego tak dużo!
Joanna
Bardzo dziękuję -za bardzo fajne i wartościowe szkolenie:)
Monika
Zgadzam się. Największy problem to jest właściwa komunikacja i skupienie się na celu. Bardzo dziękuję. Jak zawsze znakomity wykład
Zosia
Dziękuję, to był ważny temat, w zasadzie kluczowy w każdej organizacji
Marek
Bardzo dobre szkolenie, mimo krótkiego czasu kwintesencja tematu ujęta idealnie i merytorycznie. Gratuluję
Marcin
Sporo wartościowej wiedzy, dziękuję
Ania
Bardzo ciekawe szkolenie. duża dawka wiedzy, ale czuję niedosyt. bardzo interesuje mnie właściwa komunikacja zadań, komunikacja między zespołami. bardzo dziękuję.
Zosia
Dziękuję za spora porcję dobrej wiedzy😉
Ola
Bardzo ciekawe szkolenie, miły przekaz, miło się tego słuchało, dużo ciekawych materiałów.
Adam