fbpx
Plecy

Zbuduj wiarygodność lidera. Warsztat online.

Zapisz się na bezpłatny warsztat dla menadżerów. Zrób pierwszy krok do budowy autorytetu lidera, żeby lepiej sobie radzić z generacją Z, X, Y i Baby Boomersów.

Zapisz się na bezpłatny warsztat

.

Czego się dowiesz?

#1: Jak budować wiarygodność lidera

Poznaj praktyczne narzędzia, dzięki którym staniesz się liderem, na którym zawsze można polegać. Dowiesz się jak działać, żeby być kimś dla pokolenia Z.

#2: Poznaj kompetencje społeczne lidera 

Poznaj wyniki najnowszych badań nad przywództwem. Poznaj 5 ról przywódcy, pomagających mu skutecznie realizować swoje cele. Dowiedz się jakich kompetencji społecznych powinien się nauczyć lider.

#3 Jak możesz się nauczyć budować markę lidera 

Dowiedz się jak można zbudować markę lidera, pracodawcy lub produktu ze wsparciem Klubu Liderów Biznesu. Dowiedz się jak działać w mediach społecznościowych. Zyskaj grupę wsparcia ludzi takich jak Ty oraz mentorów. Rozwijaj sieć ekskluzywnych kontaktów z naszą społecznością liderów biznesu.

Dla kogo przeznaczony jest warsztat?

Kierowników i liderów zespołów: Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołami, którzy chcą zbudować autorytet w zespole i dowiedzieć się jak budować markę lidera, którego inni chcą naśladować.

HR menadżerów: Wzbogacimy Twoją wiedzę o to jak w Klubie Liderów Biznesu mogą budować wizerunek organizacji, komunikować kulturę organizacyjną, żeby zatrudniać najlepszych pracowników.

Przedsiębiorców: Osoby prowadzące własne firmy mogą skorzystać z wiedzy na temat budowy wiarygodności, żeby przyciągać klientów i pracowników oraz wywierać wpływ na branżę.

Warsztat prowadzi

Robert Wojtachnik

Prowadzę Akademię Mistrzów Efektywności. Pomagam budować wizerunek i efektywnie wdrożyć strategię, łącząc ludzi, procesy, dane i technologię.

Jestem przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Rozumiem biznes, bo sam od 22 lat w nim działam jako menadżer. W projektach transformacji przedsiębiorstw przepracowałem >55000 godzin.

Nie jestem urodzonym managerem. Tej roli musiałem się nauczyć, przełamując własne słabości i opory. To co osiągnąłem wynika z ciągłej pracy nad sobą i nauki jak to skutecznie robić. Uczyłem się od najlepszych specjalistów w UK i USA. Obroniłem doktorat z nauk ekonomicznych. Jestem absolwentem London School of Public Relations.

Dlaczego warto posłuchać o efektywności w moim wykonaniu? Bo stosowane przeze mnie metody działają:

1️⃣ 500-600% większe przychody tą samą załogą

2️⃣ 40% wzrostu obrotów i 200% większy zysk w 6 miesięcy

3️⃣ 280% większa wydajność zespołów w 4 miesiące

4️⃣ Redukcja rotacji z 60% do bliskiej 0%

Przykładowe referencje

Nie musisz nam wierzyć. Sprawdź jak inni oceniają nasze kompetencje.

Uzyskaliśmy dużo większą efektywność organizacji. Przez 10 lat od wdrożenia nasza firma urosła kilkukrotnie, a operacje są realizowane podobnym zespołem. Odkryliśmy ukryty potencjał naszej firmy.
Piotr Ruszecki
Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu Hellmann Worldwide Logistics Polska
Mogę polecić usługi wszystkim firmom, które chciałyby wprowadzić swoją organizację na wyższy poziom efektywności, zaplanować wygrywającą strategię i efektywnie ją wdrożyć wprowadzając nowoczesny zwinny system zarządzania.
Witold Antosiewicz
Ekspert tworzenia relacji biznesowych
Szkolenie w Agile było wielką przyjemnością i pomimo braku mojej wiedzy i doświadczenia w pracy tą metoda, dzięki fantastycznym zdolnościom, profesjonalnym podejściem, łatwością w "otwieraniu ludzi" na nowości, wprowadził mnie na nowe ścieżki nie tylko wiedzy ale i kariery.
Łukasz Kluczewski
Dyrektor Logistyki, Saria Polska
Jeśli chcesz przejść przez proces transformacji z sukcesem, to z czystym sumieniem mogę polecić na przewodnika Roberta Wojtachnika.
Łukasz Komorniczak
Project Manager, Fiege
Dlaczego polecam Roberta? Bo wskazał mi praktyczne rozwiązania, które przełożą się na zwiększenie efektywności. Robert potrafi spojrzeć z innej perspektywy i pomóc w rozwoju firmy. Robert jest niezwykle kompetentny.
Filip Woźniakowski
Właściciel
Ogromne wyzwanie, aby na bazie różnorodności zespołu zatrudniającego ponad 650 pracowników budować spójność. A jednak! Podjęliśmy to wyzwanie i dzięki wsparciu Roberta Wojtachnika z Digital Passion w poprowadzeniu warsztatów w naszej organizacji udało nam się zdiagnozować kulturę, określić wartości spójne dla wszystkich łączonych Instytutów i określić nasze przewagi biznesowe i mocne strony.
Krystyna Sawczuk
Dyrektor HR, Łukasiewicz
Robert zna się na strategii, nowoczesnych systemach zarządzania, tworzeniu bardzo efektywnych modeli operacyjnych, projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych. Kontakt z nim rozwiązuje największe problemy przedsiębiorstw oraz całkowicie zmienia spojrzenie na operacyjną część biznesu. Czytelniku tej rekomendacji, życzę Ci doświadczenia współpracy z Robertem.
Marcin Rutecki
Właściciel Klubu Inteligencji Biznesu
Robert Wojtachnik to zdecydowanie jeden z najlepszych ekspertów zarządzania na LinkedIn. Potrafi zdiagnozować organizację, zdefiniować jej aktualną kulturę organizacyjną oraz zmapować przepływ informacji i pracy. Wydobywa prawdziwy potencjał z zespołów i firm, którym doradza. Na dowód wystarczy spojrzeć na jego publikacje, które są samym "mięsem" płynącym z praktyki.
Igor Mikołaj Subocz
Co-founder & Head of Growth 𝘇𝘂.𝗮𝗴𝗲𝗻𝗰𝘆
Roberta mogę bez wahania zaliczyć do czołówki konsultantów biznesowych, z którymi miałem do czynienia w ciągu ostatnich dwóch lat. A było ich wielu. Roberta cechuje pragmatyzm, wielowymiarowe spojrzenie na rozwój firmy, prawdziwa obsesja na punkcie efektywności procesów biznesowych. W trakcie jednej tylko konsultacji dostałem pakiet narzędzi i konkretnych podpowiedzi, Część z nich rzucała zupełnie nowe światło na problemy, z którymi się zmagałem. Wisienką na torcie jest atmosfera serdeczności i sympatii, którą Robert wokół siebie roztacza.
Artur Rozmysł
Właściciel
Robert Wojtachnik jest doskonałym ekspertem w zakresie efektywności przedsiębiorstw i nowoczesnych systemów zarządzania. Wie, jak używać nowoczesnych narzędzi (strategia transformacji cyfrowej, architektura przedsiębiorstwa, SAFe) i przekuwać je w sukces przedsiębiorstwa. Wystarczy jedno spotkanie z Robertem, żebym zobaczyć, że jego praktyczne wskazówki pozwalają zmienić perspektywę i otworzyć umysł na nowości. Transformacje i optymalizacje przeprowadzone wspólnie z Robertem dają naprawdę ponadprzeciętne efekty.
Michał Sokołowski
Dyrektor Sprzedaży, Bellako
Jako osoba, która ma wiedzę IT posiada unikalna umiejętność mówienia o niej i przedstawiania problemów technologicznych w ten sposób iż każdy z biznesu zrozumie. Osobiście wiem ze nie jest to łatwe dla technologów gdy maja mówić "Sienkiewiczem" o zawiłościach w IT. Należy podkreślić iż Robert jest niezwykle sprawny i skuteczny w realizacji trudnych i skomplikowanych projektach IT. Ogromne pokłady energii i temperamentu pozwalają Robertowi na realizację trudnych zadań zawodowych w biznesie oraz w nietuzinkowy sposób opowiadać o zdobytych doświadczeniach.
Dr. Bartosz Wachnik
Członek Zarządu, Współwłaściciel, Alna Business Poland
Projekty w których współpracowaliśmy wymagały często nieszablonowego podejścia oraz zwinnego rozwiązywania problemów, co zawsze się udawało i Klient końcowy dostawał zawsze to na co liczył, czyli większą efektywność. Pan Robert to profesjonalista w każdym calu.
Krzysztof Chaładyn
Współwłaściciel, VP w Otimo

Zapisz się na bezpłatny warsztat
i dowiedz się jak zbudować wiarygodność lidera.