fbpx
Plecy

Zbuduj wiarygodność lidera. Warsztat online.

Zapisz się na bezpłatny warsztat dla menadżerów. Zrób pierwszy krok do budowy autorytetu lidera, żeby lepiej sobie radzić z generacją Z, X, Y i Baby Boomersów.

Zapisz się na bezpłatny warsztat

.

Czego się dowiesz?

#1: Jak budować wiarygodność lidera

Poznaj praktyczne narzędzia, dzięki którym staniesz się liderem, na którym zawsze można polegać. Dowiesz się jak działać, żeby być kimś dla pokolenia Z.

#2: Poznaj kompetencje społeczne lidera 

Poznaj wyniki najnowszych badań nad przywództwem. Poznaj 5 ról przywódcy, pomagających mu skutecznie realizować swoje cele. Dowiedz się jakich kompetencji społecznych powinien się nauczyć lider.

#3 Jak możesz się nauczyć budować markę lidera 

Dowiedz się jak można zbudować markę lidera, pracodawcy lub produktu ze wsparciem Klubu Liderów Biznesu. Dowiedz się jak działać w mediach społecznościowych. Zyskaj grupę wsparcia ludzi takich jak Ty oraz mentorów. Rozwijaj sieć ekskluzywnych kontaktów z naszą społecznością liderów biznesu.

Dla kogo przeznaczony jest warsztat?

Kierowników i liderów zespołów: Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołami, którzy chcą zbudować autorytet w zespole i dowiedzieć się jak budować markę lidera, którego inni chcą naśladować.

HR menadżerów: Wzbogacimy Twoją wiedzę o to jak w Klubie Liderów Biznesu mogą budować wizerunek organizacji, komunikować kulturę organizacyjną, żeby zatrudniać najlepszych pracowników.

Przedsiębiorców: Osoby prowadzące własne firmy mogą skorzystać z wiedzy na temat budowy wiarygodności, żeby przyciągać klientów i pracowników oraz wywierać wpływ na branżę.

Warsztat prowadzi

Robert Wojtachnik

Prowadzę Akademię Mistrzów Efektywności. Pomagam budować wizerunek i efektywnie wdrożyć strategię, łącząc ludzi, procesy, dane i technologię.

Jestem przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Rozumiem biznes, bo sam od 22 lat w nim działam jako menadżer. W projektach transformacji przedsiębiorstw przepracowałem >55000 godzin.

Nie jestem urodzonym managerem. Tej roli musiałem się nauczyć, przełamując własne słabości i opory. To co osiągnąłem wynika z ciągłej pracy nad sobą i nauki jak to skutecznie robić. Uczyłem się od najlepszych specjalistów w UK i USA. Obroniłem doktorat z nauk ekonomicznych. Jestem absolwentem London School of Public Relations.

Dlaczego warto posłuchać o efektywności w moim wykonaniu? Bo stosowane przeze mnie metody działają:

1️⃣ 500-600% większe przychody tą samą załogą

2️⃣ 40% wzrostu obrotów i 200% większy zysk w 6 miesięcy

3️⃣ 280% większa wydajność zespołów w 4 miesiące

4️⃣ Redukcja rotacji z 60% do bliskiej 0%

Przykładowe referencje

Nie musisz nam wierzyć. Sprawdź jak inni oceniają nasze kompetencje.

Z przyjemnością wystawiam referencję dla Akademii Mistrzów Efektywności po moim udziale w programie. Dzięki Akademii zdobyłem wiedzę i umiejętności, które zdecydowanie zwiększyły moją skuteczność jako Global Account Manager dla Shell.
Program dostarczył mi najnowszej wiedzy na temat zarządzania wielopokoleniowymi i wielokulturowymi zespołami, co jest nieocenione w mojej codziennej pracy z międzynarodowymi klientami. W Akademii Mistrzów Efektywności rozwinąłem kompetencje społeczne, nauczyłem się w nowoczesny sposób wdrażać strategię stosując OKRy, poznałem tajniki działania i usprawniania efektywnych zespołów, które działają zwinnie. Wiem, jak budować mikro i makro kulturę oraz organizować pracę organizacji wokół doświadczenia klienta i optymalizować przepływ pracy i procesy. Akademia wyposażyła mnie w nowoczesne kompetencje i narzędzia menadżera, których skuteczność odczułem w pracy zawodowej. To doświadczenie było dla mnie inspirujące i praktyczne zarazem.
Gorąco polecam Akademię Mistrzów Efektywności wszystkim menedżerom.
Jarosław Matyjaszek
Managing Director ORTEC CE
Pan Robert 10 lat temu pomógł nam przygotować projekt cyfryzacji kluczowej gałęzi naszej firmy i kierował wdrożeniem systemu obsługującego procesy transportowe i dystrybucyjne, które zapewniają firmie przychody i dostarczają wartość dla klientów. Zastąpiliśmy kilka rozproszonych systemów rozwiązaniem zintegrowanym, a usprawniając procesy oferujemy klientom nowoczesne usługi w nowoczesnych kanałach.
Uzyskaliśmy dużo większą efektywność organizacji. Przez 10 lat od wdrożenia nasza firma urosła kilkukrotnie, a operacje są realizowane podobnym zespołem ze strony systemu. Odkryliśmy ukryty potencjał naszej firmy.
Polecam Pana Roberta Wojtachnika jako wysokiej klasy eksperta od transformacji cyfrowej i doskonalenia procesów, jeśli chcesz, by twój biznes zyskał technologiczne turbodoładowanie. Współpraca z Robertem to dobre relacje, sprawdzone narzędzia, dobre pomysły oraz energia do działania.
Piotr Ruszecki
Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu Hellmann Worldwide Logistics Polska
Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, to organizacja młoda powstała w styczniu 2022 roku z połączenia pięciu Instytutów, a jednocześnie organizacja z wieloletnimi tradycjami kształtowanymi w odrębnych organizacjach. Ogromne wyzwanie, aby na bazie różnorodności zespołu zatrudniającego ponad 650 pracowników budować spójność. A jednak! Podjęliśmy to wyzwanie i dzięki wsparciu Roberta Wojtachnika z Digital Passion w poprowadzeniu warsztatów w naszej organizacji udało nam się zdiagnozować kulturę, określić wartości spójne dla wszystkich łączonych Instytutów i określić nasze przewagi biznesowe i mocne strony. Nową kulturę zdefiniowaliśmy pracując w Design Thinking, wychodząc naprzeciw wyzwaniom strategicznym i potrzebom naszych interesariuszy. Warsztaty przebiegły bardzo kreatywnie i merytorycznie. Ich wynikiem jest zdefiniowanie naszych wartości i ich wspólnego rozumienia. Określiliśmy również atrybuty kultury, czyli zachowania, które będziemy wdrażać w organizacji. To świetny materiał do budowy Culture Book. Robert – bardzo dziękujemy za Twój wkład w rozwój naszej organizacji!
Krystyna Sawczuk​
Dyrektor HR, Łukasiewicz​
Z panem Robertem miałem okazję pracować przez pewien czas podczas projektu w mojej organizacji. To był fantastyczny czas. Samo wprowadzenie i szkolenie w Agile było wielką przyjemnością i pomimo braku mojej wiedzy i doświadczenia w pracy tą metoda, dzięki fantastycznym zdolnościom, profesjonalnym podejściem, łatwością w "otwieraniu ludzi" na nowości, wprowadził mnie na nowe ścieżki nie tylko wiedzy ale i kariery. Przechodząc później do wielogodzinnych i czasem nurzących wydawać by się mogło dyskusji nad procesami, potrafił w chwilach zwątpienia i swoistych blokad potrafił tchnąć ducha, który otwierał umysł i wydobywał z człowieka kolejne pokłady zaangażowania, zapału oraz mobilizacji i chęci działania. Czas spędzony z Panem Robertem otworzył mój umysł na nowości i chęć poszukiwania nowych czasem nieoczywistych rozwiązań problemów. Silna chęć stworzenie "czegoś" dobrego dla klienta, jest u pana Roberta wrodzonym darem, który z nieograniczoną wiedzą, bogatym doświadczeniem w efekcie daje drugie życie procesom biznesowym ale już w nowej zoptymalizowanej, cyfrowej odsłonie. Transformacje, optymalizacje, korekty procesów przeprowadzone wspólnie z panem Robertem dały naprawdę ponadprzeciętne osiągniecia, a mnie osobiście pozwoliły zobaczyć nowy świat biznesu i procesów.
Łukasz Kluczewski
Dyrektor Logistyki, Saria Polska
Mialem przyjemność korzystać z kilku platform szkoleniowych. Musze przyznać, że Akademia Mistrzów Efektywności zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Kursy, Mentoringi, Warsztaty, Webinary do tego liczne inicjatywy: Power-Up Poniedziałek, Wirtualna Kawka, Spotkania live Wszystko tworzy spójną całość, spotkania naładowane wiedzą i pozytywną energią. Polecam wszystkim, którzy chcą odświeżyć lub pogłębić swoja wiedzę w obszarze Zarządzania.
Adrian Szelejewski
Team Leader, INGKA Business Service Center
To świetny program, który odkrywa wiele tajników technik zarządzania i organizacji pracy, prowadzących oczywiście do większej efektywności. Program szkoleniowy Akademia Mistrzów Efektywności gorąco polecam wszystkim pracownikom, kierownikom, jak również członkom zarządów organizacji, zwłaszcza tych, w których zarządzanie zorientowane jest na zwinność, oraz konsultantom doradzającym w sprawach organizacji pracy. Przekazywana wiedza jest uniwersalna i z pewnością zbuduje w uczestnikach świadomość odpowiedniego efektu organizacyjnego tak potrzebną do osiągania sukcesów w dzisiejszym niełatwym otoczeniu biznesowym.
Jarosław Żak-Brodalko
Chief Enterprise Architect, Linux Polska
Miałem przyjemność ściśle współpracować z Panem Robertem Wojtachnikiem podczas wdrożenia aplikacji do optymalizacji procesów logistycznych SKY Logic. Przygotowanie oraz w pełni profesjonalne podejście Pana Roberta oraz całego jego teamu sprawiło, że aplikacja napisana od początku do końca dla naszych potrzeb- logistyki paliw płynnych została wdrożona i uruchomiona w ekspresowym czasie 6-ciu m-cy. Jak do tej pory był to najlepiej zorganizowany projekt w jakim miałem okazję uczestniczyć. Gorąco polecam, a Panu Robertowi serdecznie dziękuję !
Marcin Fidler
Dyrektor Logistyki, Orlen Paliwa
Z przyjemnością piszę to polecenie. Pan Robert to wyjątkowy mentor i partner w biznesie. Potrafi w zgrabny sposób łączyć wiedzę merytoryczną, doświadczenie i profesjonalizm z pełną gamą umiejętności miękkich, połączenie to pozwala realizować cele postawione współpracy. Dynamika oraz kultura osobista pomagają "dowozić" trudne projekty w dobrej atmosferze. Polecam!
Łukasz Komorniczak
Project Manager, Fiege
Dlaczego polecam Roberta? Bo wskazał mi praktyczne rozwiązania, które przełożą się na zwiększenie efektywności. Robert potrafi spojrzeć z innej perspektywy i pomóc w rozwoju firmy. Robert jest niezwykle kompetentny.
Filip Woźniakowski
Właściciel
Mogę polecić usługi wszystkim firmom, które chciałyby wprowadzić swoją organizację na wyższy poziom efektywności, zaplanować wygrywającą strategię i efektywnie ją wdrożyć wprowadzając nowoczesny zwinny system zarządzania.
Witold Antosiewicz
Ekspert tworzenia relacji biznesowych
Robert zna się na strategii, nowoczesnych systemach zarządzania, tworzeniu bardzo efektywnych modeli operacyjnych, projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych. Kontakt z nim rozwiązuje największe problemy przedsiębiorstw oraz całkowicie zmienia spojrzenie na operacyjną część biznesu. Czytelniku tej rekomendacji, życzę Ci doświadczenia współpracy z Robertem.
Marcin Rutecki
Właściciel Klubu Inteligencji Biznesu
Robert Wojtachnik to zdecydowanie jeden z najlepszych ekspertów zarządzania na LinkedIn. Potrafi zdiagnozować organizację, zdefiniować jej aktualną kulturę organizacyjną oraz zmapować przepływ informacji i pracy. Wydobywa prawdziwy potencjał z zespołów i firm, którym doradza. Na dowód wystarczy spojrzeć na jego publikacje, które są samym "mięsem" płynącym z praktyki.
Igor Mikołaj Subocz
Co-founder & Head of Growth 𝘇𝘂.𝗮𝗴𝗲𝗻𝗰𝘆
Roberta mogę bez wahania zaliczyć do czołówki konsultantów biznesowych, z którymi miałem do czynienia w ciągu ostatnich dwóch lat. A było ich wielu. Roberta cechuje pragmatyzm, wielowymiarowe spojrzenie na rozwój firmy, prawdziwa obsesja na punkcie efektywności procesów biznesowych. W trakcie jednej tylko konsultacji dostałem pakiet narzędzi i konkretnych podpowiedzi, Część z nich rzucała zupełnie nowe światło na problemy, z którymi się zmagałem. Wisienką na torcie jest atmosfera serdeczności i sympatii, którą Robert wokół siebie roztacza.
Artur Rozmysł
Właściciel
Robert Wojtachnik jest doskonałym ekspertem w zakresie efektywności przedsiębiorstw i nowoczesnych systemów zarządzania. Wie, jak używać nowoczesnych narzędzi (strategia transformacji cyfrowej, architektura przedsiębiorstwa, SAFe) i przekuwać je w sukces przedsiębiorstwa. Wystarczy jedno spotkanie z Robertem, żebym zobaczyć, że jego praktyczne wskazówki pozwalają zmienić perspektywę i otworzyć umysł na nowości. Transformacje i optymalizacje przeprowadzone wspólnie z Robertem dają naprawdę ponadprzeciętne efekty.
Michał Sokołowski
Dyrektor Sprzedaży, Bellako
Jako osoba, która ma wiedzę IT posiada unikalna umiejętność mówienia o niej i przedstawiania problemów technologicznych w ten sposób iż każdy z biznesu zrozumie. Osobiście wiem ze nie jest to łatwe dla technologów gdy maja mówić "Sienkiewiczem" o zawiłościach w IT. Należy podkreślić iż Robert jest niezwykle sprawny i skuteczny w realizacji trudnych i skomplikowanych projektach IT. Ogromne pokłady energii i temperamentu pozwalają Robertowi na realizację trudnych zadań zawodowych w biznesie oraz w nietuzinkowy sposób opowiadać o zdobytych doświadczeniach.
Dr. Bartosz Wachnik
Członek Zarządu, Współwłaściciel, Alna Business Poland
Projekty w których współpracowaliśmy wymagały często nieszablonowego podejścia oraz zwinnego rozwiązywania problemów, co zawsze się udawało i Klient końcowy dostawał zawsze to na co liczył, czyli większą efektywność. Pan Robert to profesjonalista w każdym calu.
Krzysztof Chaładyn
Współwłaściciel, VP w Otimo

Zapisz się na bezpłatny warsztat
i dowiedz się jak zbudować wiarygodność lidera.