
Kurs – Modelowanie i usprawnianie procesów biznesowych
Nie wiesz gdzie tracisz efektywność procesów? Trudno to zidentyfikować na oko. Dowiedz się jak to zrobić! Rozpocznij kurs modelowania i usprawniania procesów z zastosowaniem...
Webinar – Tajniki efektywnych zespołów
Zapisz się na bezpłatny webinar dla menadżerów i dowiedz się, jak zbudować efektywny zespół i jakich błędów unikać.

AMS® Cyfryzacja procesów – 3187 zł/5 dni
Idealne dla tych, którzy chcą nauczyć się usprawniać i cyfryzować procesy szybko, zgodnie z oczekiwaniami, bez błędów i bez zbędnych emocji.

AMS® Jak budować efektywne zespoły – 970 zł/1 dzień
Idealne dla tych, którzy chcą nauczyć się jak budować efektywne zespoły w świecie VUCA i BANI oraz jak poprawiać efektywność i identyfikować oraz eliminować...

AMS® Budowa kultury organizacyjnej – 970 zł/1 dzień
Żeby osiągać twarde wyniki, musisz stworzyć miękki HR. Zaprojektuj kulturę, która rozpędzi Twoją organizację w przyszłość. Zrób z kultury przewagę konkurencyjną tak, jak zrobili...

AMS® Zwinne przywództwo 4.0 – 1200 zł/2 dni
Idealne dla tych, którzy chcą nauczyć się jak być zwinnym liderem, szybko usprawniać firmę, osiągać cele, nie stresować się, i dobrze zarabiać, żeby móc...

AMS® Kompetencje społeczne – 1200 zł/2 dni
Naucz się kompetencji społecznych, żeby budować satysfakcjonujące relacje, nie tracić wartościowych ludzi wokół siebie, osiągać swoje cele i mniej się stresować w sytuacjach społecznych.

AMS® Zwinne wdrażanie strategii – 1749 zł/2 dni
Przetłumacz swoje cele strategiczne na OKRy, uzgodnij z zespołem i je zrealizuj. Zaplanuj strumienie tworzenia wartości, doświadczenie klienta i zdolności biznesowe, które tworzą przewagi...

AMS® Optymalizacja przepływu pracy z Kanban – 1200 zł/2 dni
Poznaj metodę, która uczy organizacje, jak rozumieć, wizualizować i mierzyć przepływ pracy w celu ciągłego doskonalenia i konsekwentnego efektywnego dostarczania rezultatów.

AMS® Zwinny zespół – 800 zł/2 dni
Dowiedz się jak zorganizować pracę zwinnych zespołów, które optymalizują procesy, dostarczają wartość do klientów i szybko dostosowują organizację do nowych możliwości.