fbpx
Plecy

Zapisz się na kurs Zawód menadżer – prowadzimy Ciągły nabór.

pokolenia 1000x670-min

Zawód menadżer

Naucz się kierować wielopokoleniowymi (BB, X, Y, Z) i różnorodnymi zespołami. Zapanuj nad konfliktami, trudnymi pracownikami i brakiem motywacji. 

Dowiedz się jak poprawić swój autorytet, zbudować angażującą kulturę, zwiększyć efektywność i nowocześnie pracować.

„Mierzysz się z problemami wielopokoleniowych zespołów, oporem pracowników, konfliktami w zespole, trudnymi pracownikami, brakiem motywacji?
A może zastanawiasz się jak zbudować wiarygodność i autorytet lidera i osiągać cele swoje i zespołu?

Doskonale to rozumiem, bo też z tym się kiedyś mierzyłem i nie wiedziałem jak sobie poradzić. Emocje, które przeżywałem każdego dnia skłoniły mnie do szukania rozwiązań. Uczyłem się, eksperymentowałem, robiłem badania i doskonaliłem moje kompetencje przywódcze, aż mogłem spokojnie usiąść i zacząć planować rozwój firmy, pracownicy realizowali cele zespołu, byli zmotywowani, spadła rotacja, wyeliminowałem konflikty, a zespół nieustannie doskonalił procesy.

Żeby to osiągnąć musiałem się wiele nauczyć. Uczę się przywództwa od 23 lat, a od 13 lat zarządzać różnorodnymi zespołami. Specjalnie dla Ciebie przygotwałem ten kurs Zawód menadżer, żebyś nie popełniał takich błędów jak ja i inni menadżerowie.

Robert Wojtachnik

Kto najbardziej skorzysta z kursu?

Chcesz zostać menadżerem

Dla wszystkich którzy chcą zostać menadżerami i mieć większy wpływ na realizację celów organizacji, próbować nowe pomysły i podnieść standard życia. Dzięki naszemu programowi rozwiniesz nowe umiejętności, nauczysz się budować wiarygodność i autorytet oraz zostaniesz matką/ojcem sukcesu zespołu.

Jesteś menadżerem

Dla menadżerów, którzy pragną pogodzić różne pokolenia w zespole (BB, X, Y, Z), radzić sobie z trudnymi pracownikami, buntem, brakiem motywacji, konfliktami w zespole i nie chcą tracić pracowników. Dzięki naszemu programowi zbudujesz swój autorytet, nauczysz się tworzyć zgrane i efektywnie pracujące zespoły. Dowiesz się jak zadbać o swoje emocje i potrzeby.

Potrzebujesz odświeżyć wiedzę

Dla wszystkich menadżerów, którzy kończyli studia menadżerskie lub programy rozwojowe przed 2022 rokiem. Nowe wyzwania (VUCA/BANI), pokolenie Z na rynku pracy oraz nowe badania doprowadziły do zrewidowania dotychczasowej wiedzy i zaproponowania nowych skuteczniejszych metod zarządzania w zmieniającym się środowisku.

Czego się nauczysz?

Zaplanuj ścieżkę swojego rozwoju jako przywódcy

Zidentyfikuj jakie są Twoje motywacje do bycia liderem. Poznaj te wspierające i nie wspierające. Oceń swój poziom dojrzałości lidera oraz poziom kompetencji. Zaplanuj ścieżkę rozwoju, żeby zostać takim liderem, który osiąga cele i za którym podążają ludzie. Dowiedz się jakich ról musisz się nauczyć.

Zbuduj angażującą kulturę​

Odkryj techniki tworzenia silnych, wspierających się nawzajem grup pracowniczych. Wykreuj atmosferę harmonii i zaufania, która napędza osiąganie wspólnych celów. Poznaj trzy umiejętności potrzebne do budowy kultury zespołu. Naucz się wysyłać takie sygnały społeczne, które budują bezpieczeństwo i zaufanie do Ciebie jako lidera. Dowiedz się co jest spoiwem zespołu i je zbuduj.

Wdróż efektywny proces zespołowy

Dowiedz się jak efektywnie pracować w zespole. Naucz się planować, synchronizować pracę, poprawiać wyniki i usprawniać proces zespołowy. Poznaj najskuteczniejsze techniki retrospekcji zespołowej, które regularnie będą poprawiać współpracę, atmosferę i wyniki zespołu.

Zbuduj warsztat lidera

Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać w erze cyfrowej. Zdobądź narzędzia niezbędne do skutecznego kierowania zespołem w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. Naucz się planować kompetencje zespołu, skutecznie zatrudniać i zwalniać, przekazywać odpowiedzialność, motywować i przekazywać informację zwrotną. Dowiedz się jak napisać porywające expose menadżera.

Poradź sobie z oporem, trudnymi pracownikami i pokoleniem Z

Zdobądź narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie zarządzać sytuacjami konfliktowymi i niezadowoleniem w zespole. Opanuj sztukę motywowania i inspiracji do działania. Naucz się radzić z oporem pracowników i trudnymi pracownikami. Dowiedz się jak zbudować zgrany zespół łączący pracowników z różnych pokoleń.

Zatrudniaj odpowiednich pracowników

Zidentyfikujesz co charakteryzuje kulturę Twojej firmy/zespołu. Nauczysz się w jaki sposób pytać kandydatów do pracy o dopasowanie kulturowe, żeby zatrudniać osoby, które pasują do twojej kultury. Dzięki temu zbudujesz efektywniejszy zespół w którym się wszyscy rozumieją, zwiększysz zaangażowanie i zmniejszysz rotację.

Buduj współpracę i relacje

Opanuj sztukę skutecznego budowania relacji. Dowiedz się jaki bagaż doświadczeń niesiesz z dzieciństwa, który wpływa na relacje. Dowiedz się w jakie toksyczne mechanizmy relacyjne wchodzą ludzie i jak tego unikać. Poznaj siłę lojalności, która buduje zaufanie i eliminuje uwikłanie. Dowiedz się co niszczy relacje i co z tym możesz zrobić. Stwórz otoczenie sprzyjające współpracy i efektywności w zespole.

Naucz się panować nad emocjami

Naucz się identyfikować emocje i zrozumieć co one o Tobie mówią i jak możesz na nie reagować. Poznaj gdzie ukryta jest złość jak ją konstruktywnie przepracować. Zidentyfikuj własne wartości oraz potrzeby. Naucz się skutecznie prosić, odmawiać, nie reagować z poczucia winy. Zidentyfikuj jakie przekonania nie wspierają Ciebie oraz osób z Twojego otoczenia. Zamień te przekonania na wspierające. Naucz się jak lepiej interpretować wydarzenia, żeby poprawić atmosferę.

Komunikuj się asertywnie

Naucz się wyrażać swoje zdanie w sposób zdecydowany, lecz szanujący innych. Poznaj style komunikacji i naucz się skutecznie komunikować z osobami o innym stylu niż Twój. Naucz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, która buduje, a nie rani drugiego człowieka. Skuteczna komunikacja to klucz do rozwiązania problemów i osiągnięcia wspólnych celów.

Naucz się rozwiązywać konflikty

Opanuj sztukę skutecznego rozwiązywania konfliktów i naucz się im zapobiegać. Poznaj skuteczne techniki radzenia sobie z krytyką. Naucz się identyfikować socjopatów i dowiedz się jak sobie z nimi radzić. Stwórz otoczenie sprzyjające współpracy i efektywności w zespole.

Zbuduj wiarygodność lidera

Dowiedz się co wpływa na wiarygodność lidera. Zacznij pracować nad pewnością siebie i umiejętnościami, które sprawią, że Twoi podwładni będą Cię podziwiać i szanować. Zbuduj wizerunek kompetentnego i godnego zaufania lidera.

Zyskaj wsparcie mentoringowe

Nasi doświadczeni mentorzy służą Ci radą i wsparciem na każdym etapie Twojej drogi jako lider. Zyskaj cenne wskazówki raz w miesiącu od tych, którzy osiągnęli sukces. Po zakończeniu kursu wykup subskrypcję, żeby korzystać z mentoringu dalej.

Co dostajesz?

Mockupy kursu i materiałów dydaktycznych (mapa emocji, planowanie OKRów, planowanie kompetencji zespołu, pomysł na retrospekcję)

Korzyści z uczestnictwa w kursie Zawód menadżer

Oszczędzaj czas

  • Konsultuj swoje wyzwania z mentorami – nasi mentorzy są tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania i pomóc Ci w osiągnięciu Twoich celów zawodowych szybciej a także dostarczyć aktualną wiedzę.

  • Zyskaj dostęp do kursu o dowolnej porze – korzystasz z naszej platformy szkoleniowej o dowolnym czasie w dowolnym miejscu (np. w drodze do/z pracy)
  • Nie będziesz już sam odkrywać ameryki – przestań popełniać błędy, naucz się w ciągu 31 godzin sprawdzonych metod zarządzania, które zdobywałem przez 23 lata
  • Zyskać więcej czasu dla siebie – i poświęć go na to co lubisz, a nie na gaszenie kolejnych konfliktów
  • Naucz się efektywnie pracować – zadbaj o efektywność osobistą, zespołu, procesu i przywództwa

Buduj autorytet

  • Zbuduj autorytet – nauczysz się jak budować wiarygodność, zyskać szacunek i być autorytetem dla pracowników

  • Dołącz do sieci kontaktów – dołącz do naszej silnej społeczności, gdzie nawiążesz wartościowe kontakty z osobami takim jak Ty

  • Zapewnij bezproblemową współpracę wielu pokoleń – nauczysz się współpracować z każdym pokoleniem i tworzyć efektywnie pracujące różnorodne zespół

  • Zdobądź najnowocześniejszą wiedzę – o efektywności budowaną na bazie doświadczenia, światowej wiedzy i najnowszych badań
  • Pochwal się cenionym certyfikatem – Twój dowód na sukces

Zadbaj o emocje

  • Oszczędź sobie nerwów – zyskasz nowe kompetencje społeczne, które pomogą Ci osiągać cele bez niepotrzebnych nerwów

  • Poradzisz sobie z trudnymi pracownikami – będziesz sobie radził z trudnymi pracownikami i oporem w zespole 

  • Opanujesz konflikty i kryzysy – nauczysz się jak łagodzić konflikty, ale również jak do nich nie doprowadzać
  • Buduj relacje w zespole – dowiesz się jak zbudować kulturę w której nie ma miejsca na strach, ale jest miejsce na przyjaźń, wsparcie, zażyłość

Program 11 modułów merytorycznych

W ramach kursu Zawód menadżer – dostajesz 11 modułów merytorycznych.
Kurs jest kompilacją kilku szkoleń prowadzonych w ramach Akademii Mistrzów Efektywności oraz mentoringów. Każde ze szkoleń kupione osobno ma wartość 487 zł – 1749 zł, w pakiecie kursu Zawód menadżer zyskujesz dostęp do całej serii w niższej cenie. Zobacz główne zagadnienia poruszane w trakcie kursu.

Zidentyfikuj jakie są Twoje motywacje do bycia liderem. Poznaj te wspierające i nie wspierające. Oceń swój poziom dojrzałości lidera oraz poziom kompetencji. Zaplanuj ścieżkę rozwoju, żeby zostać takim liderem, który osiąga cele i za którym podążają ludzie. Dowiedz się jakich ról musisz się nauczyć.​

  • Przywództwo
  • Dlaczego chcę być przywódcą?
  • Kim jest przywódca?
  • Rozwój dojrzałości przywódczej
  • Role zwinnego przywódcy

Odkryj techniki tworzenia silnych, wspierających się nawzajem grup pracowniczych. Wykreuj atmosferę harmonii i zaufania, która napędza osiąganie wspólnych celów. Poznaj trzy umiejętności potrzebne do budowy kultury zespołu. Naucz się wysyłać takie sygnały społeczne, które budują bezpieczeństwo i zaufanie do Ciebie jako lidera. Dowiedz się co jest spoiwem zespołu i je zbuduj. ​

  • Budowa kultury zespołu
  • Trzy umiejętności potrzebne do budowy kultury zespołu
  • Misja zespołu
  • Wartości
  • Zasady
  • Kodeks honorowy

Dowiedz się jak efektywnie pracować w zespole. Naucz się planować, synchronizować pracę, poprawiać wyniki i usprawniać proces zespołowy. Poznaj najskuteczniejsze techniki retrospekcji zespołowej, które regularnie będą poprawiać współpracę, atmosferę i wyniki zespołu.​

  • Proces zespołowy
  • Jak pracują zespoły
  • Przywódca 4.0 dostarcza zdolności biznesowe
  • Planowanie
  • Synchronizacja pracy
  • Przegląd wyników
  • Retrospekcja

Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać w erze cyfrowej. Zdobądź narzędzia niezbędne do skutecznego kierowania zespołem w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. Naucz się planować kompetencje zespołu, skutecznie zatrudniać i zwalniać, przekazywać odpowiedzialność, motywować i przekazywać informację zwrotną. Dowiedz się jak napisać porywające expose menadżera.​

  • Planowanie kompetencji zespołu
  • Zatrudnianie i zwalnianie
  • Przekazywanie odpowiedzialności
  • Expose menadżera
  • Motywowanie
  • Mentoring – Wszystko o motywacji
  • Informacja zwrotna
  • Korzystanie z technologii cyfrowych

Zidentyfikujesz co charakteryzuje kulturę Twojej firmy/zespołu. Nauczysz się w jaki sposób pytać kandydatów do pracy o dopasowanie kulturowe, żeby zatrudniać osoby, które pasują do twojej kultury. Dzięki temu zbudujesz efektywniejszy zespół w którym się wszyscy rozumieją, zwiększysz zaangażowanie i zmniejszysz rotację.​

  • Co to jest kultura organizacyjna?
  • Jakie są rodzaje kultury organizacyjnej?
  • Jak opisać kulturę organizacyjną?
  • W jaki sposób pytać kandydatów/pracodawcę o dopasowanie kulturowe?
  • Jak dopasowanie kulturowe wpływa na wyniki?

Zdobądź narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie zarządzać sytuacjami konfliktowymi i niezadowoleniem w zespole. Opanuj sztukę motywowania i inspiracji do działania. Naucz się radzić z oporem pracowników i trudnymi pracownikami. Dowiedz się jak zbudować zgrany zespół łączący pracowników z różnych pokoleń. ​

  • Jak zarządzać wielopokoleniowym zespołem?
  • Jak radzić sobie z oporem?
  • Jak sobie radzić z trudnymi pracownikami?

Opanuj sztukę skutecznego budowania relacji. Dowiedz się jaki bagaż doświadczeń niesiesz z dzieciństwa, który wpływa na relacje. Dowiedz się w jakie toksyczne mechanizmy relacyjne wchodzą ludzie i jak tego unikać. Poznaj siłę lojalności, która buduje zaufanie i eliminuje uwikłanie. Dowiedz się co niszczy relacje i co z tym możesz zrobić. Stwórz otoczenie sprzyjające współpracy i efektywności w zespole.​

  • Współpraca i relacje
  • Jakiego budowania relacji nauczyła mnie rodzina
  • Co nas łączy – koluzje
  • Dziewięć toksycznych mechanizmów w relacjach
  • W co grają ludzie
  • Jak budować więzi
  • Lojalność
  • Pięć języków miłości
  • Co niszczy relacje

Naucz się identyfikować emocje i zrozumieć co one o Tobie mówią i jak możesz na nie reagować. Poznaj gdzie ukryta jest złość jak ją konstruktywnie przepracować. Zidentyfikuj własne wartości oraz potrzeby. Naucz się skutecznie prosić, odmawiać, nie reagować z poczucia winy. Zidentyfikuj jakie przekonania nie wspierają Ciebie oraz osób z Twojego otoczenia. Zamień te przekonania na wspierające. Naucz się jak lepiej interpretować wydarzenia, żeby poprawić atmosferę.​

  • Zarządzanie emocjami
  • Model reakcji na stres
  • Model reakcji na stres
  • Emocje i ich źródła
  • Gdzie ukryta jest złość?
  • Potrzeby
  • Proszenie
  • Odmawianie
  • Poczucie winy
  • Przekonania
  • Interpretacja wydarzeń

Naucz się wyrażać swoje zdanie w sposób zdecydowany, lecz szanujący innych. Poznaj style komunikacji i naucz się skutecznie komunikować z osobami o innym stylu niż Twój. Naucz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, która buduje, a nie rani drugiego człowieka. Skuteczna komunikacja to klucz do rozwiązania problemów i osiągnięcia wspólnych celów.​

  • Anatomia komunikacji
  • Trzy style komunikowania się
  • Komunikacja ze względu na osobowość (kolory)
  • Jak się porozumiewać?
  • Informacja zwrotna

Opanuj sztukę skutecznego rozwiązywania konfliktów i naucz się im zapobiegać. Poznaj skuteczne techniki radzenia sobie z krytyką. Naucz się identyfikować socjopatów i dowiedz się jak sobie z nimi radzić. Stwórz otoczenie sprzyjające współpracy i efektywności w zespole. ​

  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Źródła konfliktów i ich rozwiązywanie
  • Jak zapobiegać konfliktom?
  • Taktyka na krytyka
  • Jak radzić sobie z oczekiwaniami innych?
  • Jak radzić sobie z socjopatami?

Dowiedz się co wpływa na wiarygodność lidera. Zacznij pracować nad pewnością siebie i umiejętnościami, które sprawią, że Twoi podwładni będą Cię podziwiać i szanować. Zbuduj wizerunek kompetentnego i godnego zaufania lidera. ​

  • Jak zbudować wiarygodność lidera?

Kim jesteśmy i dlaczego warto nam zaufać

dr Robert Wojtachnik

Zarabia na życie poprawą efektywności przedsiębiorstw. Wierzy, że można wygrywać dzięki większej wiedzy, elastyczności, kompetencjom społecznym, świadomości siebie i klientów. Niepoprawny optymista. Przyjaciel świata, ludzi i nauki. Inspirowany przez doświadczenia, wyjątkowych ludzi i podróże.

Jest twórcą zwinnego system zarządzania (Agile Managemnt System – AMS®), który pomaga firmom podnosić efektywność w turbulentnym otoczeniu. Uważa, że każda firma, żeby działać  w konkurencyjnym otoczeniu powinna być firmą informatyczną. Uczy menadżerów i właścicieli w Akademii Mistrzów Efektywności jak wyśrubować efektywność osobistą, zespołów, przywództwa, procesów i całej organizacji.

Jest przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Wszystkich tych ról musiał się nauczyć, przełamując własne słabości i opory. To co osiągnął wynika z ciągłej pracy nad sobą i nauki jak to skutecznie robić. Uczył się od najlepszych specjalistów w UK i USA. Obronił doktorat o efektywności przedsiębiorstw. Rozumie biznes, bo od 22 lat w nim działa jako menadżer. W projektach transformacji przedsiębiorstw przepracował >55000 godzin. Rocznie szkoli około 2000 osób.

Dlaczego warto posłuchać o efektywności w jego wykonaniu? Bo stosowane przez niego metody zostały wypróbowane w dziesiątkach projektów z sukcesem.

Izabela Wojtachnik, MBA

Wspiera w osiągnięciu spełnienia zawodowego, pomaga wznosić karierę na wyższy poziom, pomaga odkryć swoją drogę i odwagę do realizacji marzeń. Jest certyfikowanym coachem, trenerem zmiany, trenerem biznesu i menedżerem z ponad 20 letnim doświadczeniem. W swojej pracy wykorzystuje 23 letnie doświadczenie w biznesie w pracy z ludźmi.
Prywatnie żona i mama trzech synów. Entuzjastka psychologii pozytywnej i jazdy na rowerze.

W swojej pracy realizuje doskonalenie kompetencji innych z zakresu rozwoju potencjału, asertywności, pewności siebie, zarządzania sobą w czasie, równowagi na sesjach indywidualnych, konsultacjach, programach rozwojowych w organizacjach.
Pomogła kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych. Rocznie szkoli i prowadzi 1200 osób na warsztatach oraz na szkoleniach i w kursach online. Autorka Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie. Z jej ebooków i poradników skorzystało już tysiące osób.

Dzięki współpracy z Izabelą klienci stają się bardziej pewni siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele.

Przykładowe referencje

Nie musisz nam wierzyć. Sprawdź jak inni oceniają nasze kompetencje.

Z przyjemnością wystawiam referencję dla Akademii Mistrzów Efektywności po moim udziale w programie. Dzięki Akademii zdobyłem wiedzę i umiejętności, które zdecydowanie zwiększyły moją skuteczność jako Global Account Manager dla Shell.
Program dostarczył mi najnowszej wiedzy na temat zarządzania wielopokoleniowymi i wielokulturowymi zespołami, co jest nieocenione w mojej codziennej pracy z międzynarodowymi klientami. W Akademii Mistrzów Efektywności rozwinąłem kompetencje społeczne, nauczyłem się w nowoczesny sposób wdrażać strategię stosując OKRy, poznałem tajniki działania i usprawniania efektywnych zespołów, które działają zwinnie. Wiem, jak budować mikro i makro kulturę oraz organizować pracę organizacji wokół doświadczenia klienta i optymalizować przepływ pracy i procesy. Akademia wyposażyła mnie w nowoczesne kompetencje i narzędzia menadżera, których skuteczność odczułem w pracy zawodowej. To doświadczenie było dla mnie inspirujące i praktyczne zarazem.
Gorąco polecam Akademię Mistrzów Efektywności wszystkim menedżerom.
Jarosław Matyjaszek
Managing Director ORTEC CE
Pan Robert 10 lat temu pomógł nam przygotować projekt cyfryzacji kluczowej gałęzi naszej firmy i kierował wdrożeniem systemu obsługującego procesy transportowe i dystrybucyjne, które zapewniają firmie przychody i dostarczają wartość dla klientów. Zastąpiliśmy kilka rozproszonych systemów rozwiązaniem zintegrowanym, a usprawniając procesy oferujemy klientom nowoczesne usługi w nowoczesnych kanałach.
Uzyskaliśmy dużo większą efektywność organizacji. Przez 10 lat od wdrożenia nasza firma urosła kilkukrotnie, a operacje są realizowane podobnym zespołem ze strony systemu. Odkryliśmy ukryty potencjał naszej firmy.
Polecam Pana Roberta Wojtachnika jako wysokiej klasy eksperta od transformacji cyfrowej i doskonalenia procesów, jeśli chcesz, by twój biznes zyskał technologiczne turbodoładowanie. Współpraca z Robertem to dobre relacje, sprawdzone narzędzia, dobre pomysły oraz energia do działania.
Piotr Ruszecki
Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu Hellmann Worldwide Logistics Polska
Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, to organizacja młoda powstała w styczniu 2022 roku z połączenia pięciu Instytutów, a jednocześnie organizacja z wieloletnimi tradycjami kształtowanymi w odrębnych organizacjach. Ogromne wyzwanie, aby na bazie różnorodności zespołu zatrudniającego ponad 650 pracowników budować spójność. A jednak! Podjęliśmy to wyzwanie i dzięki wsparciu Roberta Wojtachnika z Digital Passion w poprowadzeniu warsztatów w naszej organizacji udało nam się zdiagnozować kulturę, określić wartości spójne dla wszystkich łączonych Instytutów i określić nasze przewagi biznesowe i mocne strony. Nową kulturę zdefiniowaliśmy pracując w Design Thinking, wychodząc naprzeciw wyzwaniom strategicznym i potrzebom naszych interesariuszy. Warsztaty przebiegły bardzo kreatywnie i merytorycznie. Ich wynikiem jest zdefiniowanie naszych wartości i ich wspólnego rozumienia. Określiliśmy również atrybuty kultury, czyli zachowania, które będziemy wdrażać w organizacji. To świetny materiał do budowy Culture Book. Robert – bardzo dziękujemy za Twój wkład w rozwój naszej organizacji!
Krystyna Sawczuk​
Dyrektor HR, Łukasiewicz​
Z panem Robertem miałem okazję pracować przez pewien czas podczas projektu w mojej organizacji. To był fantastyczny czas. Samo wprowadzenie i szkolenie w Agile było wielką przyjemnością i pomimo braku mojej wiedzy i doświadczenia w pracy tą metoda, dzięki fantastycznym zdolnościom, profesjonalnym podejściem, łatwością w "otwieraniu ludzi" na nowości, wprowadził mnie na nowe ścieżki nie tylko wiedzy ale i kariery. Przechodząc później do wielogodzinnych i czasem nurzących wydawać by się mogło dyskusji nad procesami, potrafił w chwilach zwątpienia i swoistych blokad potrafił tchnąć ducha, który otwierał umysł i wydobywał z człowieka kolejne pokłady zaangażowania, zapału oraz mobilizacji i chęci działania. Czas spędzony z Panem Robertem otworzył mój umysł na nowości i chęć poszukiwania nowych czasem nieoczywistych rozwiązań problemów. Silna chęć stworzenie "czegoś" dobrego dla klienta, jest u pana Roberta wrodzonym darem, który z nieograniczoną wiedzą, bogatym doświadczeniem w efekcie daje drugie życie procesom biznesowym ale już w nowej zoptymalizowanej, cyfrowej odsłonie. Transformacje, optymalizacje, korekty procesów przeprowadzone wspólnie z panem Robertem dały naprawdę ponadprzeciętne osiągniecia, a mnie osobiście pozwoliły zobaczyć nowy świat biznesu i procesów.
Łukasz Kluczewski
Dyrektor Logistyki, Saria Polska
Mialem przyjemność korzystać z kilku platform szkoleniowych. Musze przyznać, że Akademia Mistrzów Efektywności zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Kursy, Mentoringi, Warsztaty, Webinary do tego liczne inicjatywy: Power-Up Poniedziałek, Wirtualna Kawka, Spotkania live Wszystko tworzy spójną całość, spotkania naładowane wiedzą i pozytywną energią. Polecam wszystkim, którzy chcą odświeżyć lub pogłębić swoja wiedzę w obszarze Zarządzania.
Adrian Szelejewski
Team Leader, INGKA Business Service Center
To świetny program, który odkrywa wiele tajników technik zarządzania i organizacji pracy, prowadzących oczywiście do większej efektywności. Program szkoleniowy Akademia Mistrzów Efektywności gorąco polecam wszystkim pracownikom, kierownikom, jak również członkom zarządów organizacji, zwłaszcza tych, w których zarządzanie zorientowane jest na zwinność, oraz konsultantom doradzającym w sprawach organizacji pracy. Przekazywana wiedza jest uniwersalna i z pewnością zbuduje w uczestnikach świadomość odpowiedniego efektu organizacyjnego tak potrzebną do osiągania sukcesów w dzisiejszym niełatwym otoczeniu biznesowym.
Jarosław Żak-Brodalko
Chief Enterprise Architect, Linux Polska
Miałem przyjemność ściśle współpracować z Panem Robertem Wojtachnikiem podczas wdrożenia aplikacji do optymalizacji procesów logistycznych SKY Logic. Przygotowanie oraz w pełni profesjonalne podejście Pana Roberta oraz całego jego teamu sprawiło, że aplikacja napisana od początku do końca dla naszych potrzeb- logistyki paliw płynnych została wdrożona i uruchomiona w ekspresowym czasie 6-ciu m-cy. Jak do tej pory był to najlepiej zorganizowany projekt w jakim miałem okazję uczestniczyć. Gorąco polecam, a Panu Robertowi serdecznie dziękuję !
Marcin Fidler
Dyrektor Logistyki, Orlen Paliwa
Z przyjemnością piszę to polecenie. Pan Robert to wyjątkowy mentor i partner w biznesie. Potrafi w zgrabny sposób łączyć wiedzę merytoryczną, doświadczenie i profesjonalizm z pełną gamą umiejętności miękkich, połączenie to pozwala realizować cele postawione współpracy. Dynamika oraz kultura osobista pomagają "dowozić" trudne projekty w dobrej atmosferze. Polecam!
Łukasz Komorniczak
Project Manager, Fiege
Dlaczego polecam Roberta? Bo wskazał mi praktyczne rozwiązania, które przełożą się na zwiększenie efektywności. Robert potrafi spojrzeć z innej perspektywy i pomóc w rozwoju firmy. Robert jest niezwykle kompetentny.
Filip Woźniakowski
Właściciel
Mogę polecić usługi wszystkim firmom, które chciałyby wprowadzić swoją organizację na wyższy poziom efektywności, zaplanować wygrywającą strategię i efektywnie ją wdrożyć wprowadzając nowoczesny zwinny system zarządzania.
Witold Antosiewicz
Ekspert tworzenia relacji biznesowych
Robert zna się na strategii, nowoczesnych systemach zarządzania, tworzeniu bardzo efektywnych modeli operacyjnych, projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych. Kontakt z nim rozwiązuje największe problemy przedsiębiorstw oraz całkowicie zmienia spojrzenie na operacyjną część biznesu. Czytelniku tej rekomendacji, życzę Ci doświadczenia współpracy z Robertem.
Marcin Rutecki
Właściciel Klubu Inteligencji Biznesu
Robert Wojtachnik to zdecydowanie jeden z najlepszych ekspertów zarządzania na LinkedIn. Potrafi zdiagnozować organizację, zdefiniować jej aktualną kulturę organizacyjną oraz zmapować przepływ informacji i pracy. Wydobywa prawdziwy potencjał z zespołów i firm, którym doradza. Na dowód wystarczy spojrzeć na jego publikacje, które są samym "mięsem" płynącym z praktyki.
Igor Mikołaj Subocz
Co-founder & Head of Growth 𝘇𝘂.𝗮𝗴𝗲𝗻𝗰𝘆
Roberta mogę bez wahania zaliczyć do czołówki konsultantów biznesowych, z którymi miałem do czynienia w ciągu ostatnich dwóch lat. A było ich wielu. Roberta cechuje pragmatyzm, wielowymiarowe spojrzenie na rozwój firmy, prawdziwa obsesja na punkcie efektywności procesów biznesowych. W trakcie jednej tylko konsultacji dostałem pakiet narzędzi i konkretnych podpowiedzi, Część z nich rzucała zupełnie nowe światło na problemy, z którymi się zmagałem. Wisienką na torcie jest atmosfera serdeczności i sympatii, którą Robert wokół siebie roztacza.
Artur Rozmysł
Właściciel
Robert Wojtachnik jest doskonałym ekspertem w zakresie efektywności przedsiębiorstw i nowoczesnych systemów zarządzania. Wie, jak używać nowoczesnych narzędzi (strategia transformacji cyfrowej, architektura przedsiębiorstwa, SAFe) i przekuwać je w sukces przedsiębiorstwa. Wystarczy jedno spotkanie z Robertem, żebym zobaczyć, że jego praktyczne wskazówki pozwalają zmienić perspektywę i otworzyć umysł na nowości. Transformacje i optymalizacje przeprowadzone wspólnie z Robertem dają naprawdę ponadprzeciętne efekty.
Michał Sokołowski
Dyrektor Sprzedaży, Bellako
Jako osoba, która ma wiedzę IT posiada unikalna umiejętność mówienia o niej i przedstawiania problemów technologicznych w ten sposób iż każdy z biznesu zrozumie. Osobiście wiem ze nie jest to łatwe dla technologów gdy maja mówić "Sienkiewiczem" o zawiłościach w IT. Należy podkreślić iż Robert jest niezwykle sprawny i skuteczny w realizacji trudnych i skomplikowanych projektach IT. Ogromne pokłady energii i temperamentu pozwalają Robertowi na realizację trudnych zadań zawodowych w biznesie oraz w nietuzinkowy sposób opowiadać o zdobytych doświadczeniach.
Dr. Bartosz Wachnik
Członek Zarządu, Współwłaściciel, Alna Business Poland
Projekty w których współpracowaliśmy wymagały często nieszablonowego podejścia oraz zwinnego rozwiązywania problemów, co zawsze się udawało i Klient końcowy dostawał zawsze to na co liczył, czyli większą efektywność. Pan Robert to profesjonalista w każdym calu.
Krzysztof Chaładyn
Współwłaściciel, VP w Otimo

Dołącz do rocznego programu rozwojowego i odkryj potencjał lidera w sobie

Zawód menadżer

Kurs video + mentoringi grupowe online
6000PLN
1650 PLN cena kursu specjalnie dla Ciebie
  • Kurs obejmujący 11 modułów, 70 lekcji (30 godzin 48 minut)
  • Mentoringi grupowe online przez 12 m-cy - 1 sesja/m-c
  • Dostęp do platformy kursowej przez 12 m-cy
  • 2 zeszyty ćwiczeń (100 stron), karty pracy, 4 testy (w tym kolorów osobowości), przykłady kodeksu honorowego, expose menadżera, mapa kompetencji, 12 wyróżników kultury, pytania rekrutacyjne, 46 strategii radzenia sobie z oporem
  • Grupa wsparcia na Discord przez 12 m-cy
  • Certyfikat ukończenia kursu Zawód menadżer (po ukończeniu 11 modułów)
  • Licencja na wykorzystanie metody oraz szablonów w Twojej organizacji
Hit